Itse en ole omistanut ko. kapinetta mutta mutta..

Jos vertaa esim S2 ja tuupo-callea käyttöautona, niin aika tiheään saa jakolaatikko paukahtaa että s2 tulee halvemmaksi pitää. Kyllä kai tuollainen alle 15 litran kaupungissa pitäisi _hyvinkin_ mennä jos kaikki on kunnossa. Jakolaatikon kai hajoittaa yleisimmin erot renkaiden halkaisijassa, tuon systeemin heikko kohta on juuri tuo. Mutta harva jakolaatikko huolletaan oikein, ölpät kun vaihtaa 10000km välein ja huoltaa muutenkin hyvin niin kyllä tuon pitäisi kestää. Ja sinultahan tuo onnistuu. Itse en mikään spesialisti ole mutta jotain kuitenkin heitin soppaan
Luithan tuolta "vinkit ja vihjeet" osastolta nuo jutut, siellä on monia hyviä niksejä. Myös Tunexin kari heikkilä vastaa varmasti kysymyksiisi, know-how on siellä todella korkeaa tasoa, eli rohkeasti kysele sieltäkin päin. Ja mitä mieltä itse olen autosta? Voe poijjaat, ei muuta vikaa kuin että opiskelijan osa-aika työn palkat eivät riitä moiseen, muuten pihalla jo olisi moinen.
Lue tosiaan nuo vinkit ja vihjeet, en viitsi kertoa kaikkea mitä mieleen tulee, osa menisi kuitenkin väärin
EDit
Niin ja turboissa on kaikissa tietääkseni nahkaverhoilu, sähköikkunta jne. olikohan jopa ilmastointikin. niin ja systeemi on kehittynyt mitä uudempi auto on, en muista minä vuosina muutoksia ja milloin turboihin on tullut.
Edit2
Sanoja Calibra ja ruoste ei usein mielletä yhteen, johtuen siitä että suomessa tehdyissä calibroissa on jostain kumman syystä hyvä ruostesuojaus. Kaikki turbot on kuitenkin tehty Saksassa, eivät ne kuitenkaan helposti ruostuvan maineessa ole. Joku calibran kanssa enemmän pelleillyt osaa varmaan kertoa mitä kannattaa tsekata.
Niin ja näin opelistien kesken tosiaan sitten puhutaan ominaisuuksista, ei vioista
<font size=-1>[ This Message was edited by: JS on 2003-01-16 20:02 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: JS on 2003-01-16 20:07 ]</font>