Ei yhtään
Sisäreunat kaikista ihan

B.C. kirjoitti:Moi G T S !
Mikä ET sulla on vanteissa, niin ja kuinka leveät? Mulla on 235/45-17 ja vanne 7,5" ja ET taisi olla 49 tai 47. Pitää kattoa vanteesta tarkemmin se ET luku.
Joko vanteet ei sovi tai sitten tuon alustan säädöt on vieläkin ihan päin xxx.
Mielenkiintoista sinänsä, kun vanteiden ja renkaiden koko ja sopivuus juuri kyseiseen autoon (GTS) on varmistettu maahantuojalta ennen hankintaa.
Pitää kait taas alkaa soitteleen ooppelille........
ET on tosiaan 42 ja leveys vanteessa 8,5"B.C. kirjoitti:Moi G T S !
Mikä ET sulla on vanteissa, niin ja kuinka leveät? Mulla on 235/45-17 ja vanne 7,5" ja ET taisi olla 49 tai 47. Pitää kattoa vanteesta tarkemmin se ET luku.
Joko vanteet ei sovi tai sitten tuon alustan säädöt on vieläkin ihan päin xxx.
Mielenkiintoista sinänsä, kun vanteiden ja renkaiden koko ja sopivuus juuri kyseiseen autoon (GTS) on varmistettu maahantuojalta ennen hankintaa.
Pitää kait taas alkaa soitteleen ooppelille........
Ei kait tossa sun tapauksessakaan ole muuta kuin kulmat vituillaan. Uudestaan säätöön vaan...B.C. kirjoitti:Laitoin tuossa talvikumit alle ja tutkiskelin sekä vanteita, että renkaita.
Kesäkumit 235/45-17" ja vanne 7,5"x17", ET 42: eturenkaiden sisäreunat siis ihan p...na ja takana aavistuksen verran sisäreunassa sirkkelinterämäistä hammastus kuviota.
Talvikumit: 215/55-16" ja vanne 7"x16", ET42: renkaat (Good Year Ultra Grip 500)täysin tasaisesti kuluneet ilman mitään epätavallista.
Nyt kyllä täytyy myöntää, että olen ihan ymmälläni. Nick G T S:llä on 235 kumit ja tasaisesti kuluneet ja mulle samanlevyiset ihan p...na( jo toiset!), ja silti talvikumit aivan ok.
Opel liike ei jostain syystä ole vastannut kuvilla varustettuihin sähköpostiviesteihini....
hmmm....mitähän seuraavaksi?