Kadetti ei nosta lämpöjä kunnolla
Tuli tuossa käytyä kaupoissa ja eikä meinaa nostaan lämpojä kunnolla, ei noussu edes ensimmäiselle viivalle asti. Auto kävi yhteen mittaan lähemmäs 1h. Termarin (92 asteinen) olen vaihtanut n. 1kk sitten, lämpöä kyllä puhaltaa, mutta ei mielestäni aivan tarpeeksi lämmintä.
Voisikohan vika olla siinä että nesteet ovat aika ruskeat, tuli huomattua kun termaria vaihdoin. Ens keväällä vaihdan kyllä nesteet ja laitan puhdistus nesteet ja sitten uudetnesut tilalle.
Niin pakkasta on sellaset -28. Ei meinaa kyllä lauhemmallakaan ilmaa nostaa noita lämpöjä.
Voisikohan vika olla siinä että nesteet ovat aika ruskeat, tuli huomattua kun termaria vaihdoin. Ens keväällä vaihdan kyllä nesteet ja laitan puhdistus nesteet ja sitten uudetnesut tilalle.
Niin pakkasta on sellaset -28. Ei meinaa kyllä lauhemmallakaan ilmaa nostaa noita lämpöjä.
Q5 Quattro
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Eipä se mullakaan nosta niitä lämpöjä oikein vaikka pahvi onkin maskin takana. Mut tuossa lauantain käväsin baarissa ja kun lähdin siitä niin 10 kilsan aikana sammu 3 kertaa liikennevaloihin vaikka lämmöt normaalit mittarin mukaan ja ilman imua. imu pällä pysy käynnissä mutta kun lähti liikkeelle, niin imu piti ottaa heti pois. No ei siinä teki sit luppojen lopuksi tenän onneksi olin melkein kotona, ja pitihän se startata akkukin tyhjäksi siinä. Kaveri käväs hinaan sen pikkumatkan ja saatiin talliin. Aamulla ei mitään ongelmaa käynnistyksessä kun olin ladannut akun. Ens kerralla kyllä käytän taksia, oli sen verran koneen raiskausta, ja rumat äänet kuulu =(
Mikko K.
Mikko K.
................................
BMW E46 -02
BMW E46 -02
Suosittelen että opelilta ostat! Jopa tuo homma on nähty ja kokeiltu...On 2003-01-08 00:16, ast wrote:
En tiedä mikä tappoi mun 4kk vanhan termarin kun ihmettelin että mikäs kun nostaa lämpöjä,punasen viivan reunalla. satkun ajetusta koneesta termari ja toimii kuin pakasta vedettynä. Kaippa on termaritkin jatkossa haettava ooppelilta..![]()
Tuli uusi ongelma.
Puhallin puhaltaa enää kolmos teholla vain, kiva juttu. Tais mennä etuvastukset muilta tehoilta, vai olisko katkasin vika?
Pitäs käyttää kait toi puhallin poissa kun meinaa ulisemaa aika pahasti. Minkä lainen homma on ottaa toi puhallin pois?Mitä kautta? Minkä lainen homma vaihtaa vastus puhaltimeen, onko useampia kuin yksi?
Pystyykö ton puhaltimen purkamaan ja rasvaamaan/vaihtamaan laakerit?
Niin ja autohan on Kadett 1,3 vm-88
Puhallin puhaltaa enää kolmos teholla vain, kiva juttu. Tais mennä etuvastukset muilta tehoilta, vai olisko katkasin vika?
Pitäs käyttää kait toi puhallin poissa kun meinaa ulisemaa aika pahasti. Minkä lainen homma on ottaa toi puhallin pois?Mitä kautta? Minkä lainen homma vaihtaa vastus puhaltimeen, onko useampia kuin yksi?
Pystyykö ton puhaltimen purkamaan ja rasvaamaan/vaihtamaan laakerit?
Niin ja autohan on Kadett 1,3 vm-88
Q5 Quattro