Jatka tarinaa yhdellä sanalla....

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
nallee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nallee »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen
Minulla on ongelma, sitä on aina liian vähän
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin

:roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
c30se
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja c30se »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
Nipe
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta
DOHC
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja DOHC »

Woody kirjoitti:Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus
Opel Astra G 1.6 16v -00
BMW 325i E30 Touring -88

Ex Opel Manta B 2.2i -81
Ex Opel Manta B 2.0i -82
Ex Opel Manta B 2.0i -??
Ex Opel Omega A 2.4i -90
c30se
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja c30se »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta
Porssi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Porssi »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan
SOITTAKAA PARANOID!
Nipe
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon,
Vastaa Viestiin