Jatka tarinaa yhdellä sanalla....
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
-
kumimuumi
- OCF Member

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin.
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta
Woody kirjoitti:Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus
Opel Astra G 1.6 16v -00
BMW 325i E30 Touring -88
Ex Opel Manta B 2.2i -81
Ex Opel Manta B 2.0i -82
Ex Opel Manta B 2.0i -??
Ex Opel Omega A 2.4i -90
BMW 325i E30 Touring -88
Ex Opel Manta B 2.2i -81
Ex Opel Manta B 2.0i -82
Ex Opel Manta B 2.0i -??
Ex Opel Omega A 2.4i -90
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan
SOITTAKAA PARANOID!
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon,