Elektroninen automaatti-ilmastointi

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
NI-knight
'Kadett'
'Kadett'

Elektroninen automaatti-ilmastointi

Viesti Kirjoittaja NI-knight »

Olen surffaillut ympäri tätä forumia, enkä ole suoraa vastausta kysymykseen vielä löytänyt. Eli auto on Zafira 1.8 elegance -99, jossa normaali manuaalinen ilmastointi. Kannattaako haaveilla vaihtavansa elektronisen automaatti-ilmastoinnin, vai tuleeko kohtuuttoman kalliiksi? Käykö muiden Opeleiden osat Zafiraan? Mitä kaikkea operaatio vaatii?

Olen myös koittanut löytää vastauksen siihen, että onko olemassa joku niksi millä saisi JVC:stä rds-tiedot monitoiminäyttöön? Sen tiedän että VDO:ssa ne menisi suoraan ja ainakin Blaupunktilla ja vissiin Pioneerilla sen saa pienellä kikkailulla, mutta JVC on minun mankkani ja sen haluaisin saada syöttämään tiedot näyttöön.
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Elektroninen automaatti-ilmastointi

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

NI-knight kirjoitti:Olen surffaillut ympäri tätä forumia, enkä ole suoraa vastausta kysymykseen vielä löytänyt. Eli auto on Zafira 1.8 elegance -99, jossa normaali manuaalinen ilmastointi. Kannattaako haaveilla vaihtavansa elektronisen automaatti-ilmastoinnin, vai tuleeko kohtuuttoman kalliiksi? Käykö muiden Opeleiden osat Zafiraan? Mitä kaikkea operaatio vaatii?

Olen myös koittanut löytää vastauksen siihen, että onko olemassa joku niksi millä saisi JVC:stä rds-tiedot monitoiminäyttöön? Sen tiedän että VDO:ssa ne menisi suoraan ja ainakin Blaupunktilla ja vissiin Pioneerilla sen saa pienellä kikkailulla, mutta JVC on minun mankkani ja sen haluaisin saada syöttämään tiedot näyttöön.
1. On aika iso homma, koelaudan purkua ja sähkötöitä mutta ei mahdotonta. 2. Jos jvc:eehen saa semmosen jonkun adapteri johdon niin sit saa tiedot näkyviin mutta en oo koskaan kuullu että jvc:llä semmosia olis.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

siitä sitten metsästämään aut.ilm.- mallin "keskikonsolia" + ohjaushimmeleitä, ja sitten sijottelet lämpötila-anturit jonnekkin päin autoo :lol: ite en kyllä jaksais ryhtyä tollaseen operaatioon :D
Vastaa Viestiin