Olen surffaillut ympäri tätä forumia, enkä ole suoraa vastausta kysymykseen vielä löytänyt. Eli auto on Zafira 1.8 elegance -99, jossa normaali manuaalinen ilmastointi. Kannattaako haaveilla vaihtavansa elektronisen automaatti-ilmastoinnin, vai tuleeko kohtuuttoman kalliiksi? Käykö muiden Opeleiden osat Zafiraan? Mitä kaikkea operaatio vaatii?
Olen myös koittanut löytää vastauksen siihen, että onko olemassa joku niksi millä saisi JVC:stä rds-tiedot monitoiminäyttöön? Sen tiedän että VDO:ssa ne menisi suoraan ja ainakin Blaupunktilla ja vissiin Pioneerilla sen saa pienellä kikkailulla, mutta JVC on minun mankkani ja sen haluaisin saada syöttämään tiedot näyttöön.
Elektroninen automaatti-ilmastointi
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: Elektroninen automaatti-ilmastointi
1. On aika iso homma, koelaudan purkua ja sähkötöitä mutta ei mahdotonta. 2. Jos jvc:eehen saa semmosen jonkun adapteri johdon niin sit saa tiedot näkyviin mutta en oo koskaan kuullu että jvc:llä semmosia olis.NI-knight kirjoitti:Olen surffaillut ympäri tätä forumia, enkä ole suoraa vastausta kysymykseen vielä löytänyt. Eli auto on Zafira 1.8 elegance -99, jossa normaali manuaalinen ilmastointi. Kannattaako haaveilla vaihtavansa elektronisen automaatti-ilmastoinnin, vai tuleeko kohtuuttoman kalliiksi? Käykö muiden Opeleiden osat Zafiraan? Mitä kaikkea operaatio vaatii?
Olen myös koittanut löytää vastauksen siihen, että onko olemassa joku niksi millä saisi JVC:stä rds-tiedot monitoiminäyttöön? Sen tiedän että VDO:ssa ne menisi suoraan ja ainakin Blaupunktilla ja vissiin Pioneerilla sen saa pienellä kikkailulla, mutta JVC on minun mankkani ja sen haluaisin saada syöttämään tiedot näyttöön.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.