Omegan A lasit on koko ajan hikiset
Nyt näinä kylminä päivinä on ilmennyt sellainen ongelma että kun auto lämpiää sen mitä tällä keleillä kykenee niin laseihin muodotuu sellainen kostea kalvo!
Omegan lattialla ei ole lunta/vettä!
eikö ilma pääse vaihtumaan ilman poistumistie tukossa vai?
Onko muilla vastaavia ongelmia!
Lasit putsattu jo useampaan kertaa sisältä lasipesunesteellä!
vai onko omegan lämppäri tehoton nyt vallitseviin keleihin!
Omega on tuontiauto eli voisiko siinä olla tehottomampi lämppäri?b
Omegan lattialla ei ole lunta/vettä!
eikö ilma pääse vaihtumaan ilman poistumistie tukossa vai?
Onko muilla vastaavia ongelmia!
Lasit putsattu jo useampaan kertaa sisältä lasipesunesteellä!
vai onko omegan lämppäri tehoton nyt vallitseviin keleihin!
Omega on tuontiauto eli voisiko siinä olla tehottomampi lämppäri?b
eli samaa ongelmaa kuin minulla, oikeastaan ihan täsmälleen sama ongelma kuin mulla. vaikkakin lämpötilamittari on ihan oikeassa lukemassa.mmyllyri wrote:
Mulla sama vika mutta ei kyllä ole ikinä joutunut nestettä lisäämään jäähdyttäjään. Huurussa on ja tuntuu suht heikosti lämpeävän sisätilat. Myöskin tuulettimista tuleva ilma on vain n. käden lämpöistä lämmöt täysillä..
ja kenno ei edelleenkään vuoda..
eli mikä helmvetti tuohon nyt tuli, ei se muuten mitään mutta kun ei eteensä näe
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
- opelmeister
- 'Senator'

- opelmeister
- 'Senator'

siis joo, kyllä se on ollut ihan sitä jäähdytysnestettä, tänään tulee matkahuoltoon uus. samalla vaihtais termarinkin.. ja kyllä : rasvaiselta näyttää kun pyyhkii meneen.On 2003-01-02 12:13, opelmeister wrote:
Maistuu se neste aika nihkeeltä... Kun pyyhkii lasia puhtaalla paperilla, niin siinä näkyy jopa sen nesteen väri, ja lasi näyttää lähinnä rasvaiselta kun sitä pyyhkii.
ps: oonko ymmärtänyt oikeen, että Repsakin oot JKL:stä?? Tai läheltä.
ja kyl kyl, olen jyväskylästä. itsekkin?
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
- opelmeister
- 'Senator'

mutta ei tuossa minun omegassa ainaskaan tuommoista ylellisyyttä edes ole. siis sisäilmankiertoa.
mites : onkos herr opelmeisterille kertynyt kuinka kunnioitettavaa määrää muuten opel-tavaraa? siis että jos jossainvaiheessa tarviaa jotain pisteosaa/varaosia. ?
<font size=-1>[ This Message was edited by: repsa on 2003-01-02 15:21 ]</font>
mites : onkos herr opelmeisterille kertynyt kuinka kunnioitettavaa määrää muuten opel-tavaraa? siis että jos jossainvaiheessa tarviaa jotain pisteosaa/varaosia. ?
<font size=-1>[ This Message was edited by: repsa on 2003-01-02 15:21 ]</font>
- opelmeister
- 'Senator'

jep jep. kenno tuli, vaihdoin ja nyt tarkenee + näkee eteensä. kenno oli halki ilmeisesti n. 10cm matkalta pituussuunnassa mitä siintä erotti. eli heheh.
nyt on siistiä sliipata meneen.
opelmeister, oletkos minkänäköisen omeeban omistaja? jos näät jossain vaiheessa niin tuu nykiin hihasta --> kahville tms.
nyt on siistiä sliipata meneen.
opelmeister, oletkos minkänäköisen omeeban omistaja? jos näät jossain vaiheessa niin tuu nykiin hihasta --> kahville tms.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
Taitaapi mullakin olla omegassa tuo kenno viallinen , kun ikkunat huurussa ja ilmassa "tuoksuu" laimeasti glykoli.Eli se juuri hikolee sitä kosteutta ilmaan koska lattiat ovat täysin kuivat.pitänee purkaa keski konsoli ..prkl.ja juuri kuin joutui uusimaan vesimpumpun,olisi mennyt vaihto hyvin samalla.taas nesteet pois..
Mitä olette maksaneet kennosta ??
Mitä olette maksaneet kennosta ??
OCF Founder