No mulla on Irmscherin -35mm jousi sarja joka on mielestäni ihan hyvä, tiputti maltillisesti että vähä paremman näkönen kun mitä oli ja ei raavi katit hidaste töyssyissä. Hintaa n.230€ ja toimitus aika 2 viikkoa metroautosta.
Mulla on H&R -40 millin madallus ja on sopivan jämäkkä ajella mu ei liian kova. Hintaa oli jossain 200 euron kieppeillä mut isommissa töyssyissä ottaa katti välillä kiinni.
Kuke kirjoitti:Mulla on H&R -40 millin madallus ja on sopivan jämäkkä ajella mu ei liian kova. Hintaa oli jossain 200 euron kieppeillä mut isommissa töyssyissä ottaa katti välillä kiinni.
Kuka kauppaa H&R:ää??
Onko jumalaton jumppa leipoo paikalleen ja onko noi sulla ihan orkkisiskareilla?
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
rengasturku kauppas mulle nuo H&R jouset eikä tuo homma mikään älytön jumppa ollut ja vakio iskarit on nyt alla mut ne alkaa oleen parhaat päivät nähny eli tars vaihtaa uusiin.
Jos tilaan taakse vaimennussäädettävät iskarit, niin saako sillä säädettyä perän korkeutta? Vai säädetäänkö sillä vaimennuksella ainoastaan jäykkyyttä?
Woody kirjoitti:Jos tilaan taakse vaimennussäädettävät iskarit, niin saako sillä säädettyä perän korkeutta? Vai säädetäänkö sillä vaimennuksella ainoastaan jäykkyyttä?
Eikös korkeus säädettävät ole taas juttu erikseen, niinkuin epäilitkin
Woody kirjoitti:Jos tilaan taakse vaimennussäädettävät iskarit, niin saako sillä säädettyä perän korkeutta? Vai säädetäänkö sillä vaimennuksella ainoastaan jäykkyyttä?
Eikös korkeus säädettävät ole taas juttu erikseen, niinkuin epäilitkin
Niimpä, mutta miten se korkeussäädettävä iskari sitten toimii? sen ymmärän jos se olisi niinkuin tolppa mitä säädetään, mutta miten tuommoinen yksittäinen iskarí...
P. Lanttola kirjoitti:Iskari tulee aivan normaali ja jousen alle sellainen holkki missä on kierteet ja sitä holkkia saa sitten ruuvailtua korkeammaksi ja matalammaksi.
Elikkä tämä holkki ikään kuin puristaa jousta kasaan kiristäessä?