vectra a 2.5v6(sivuilla 3 ja 9 kuvia)AUTO ON MYYTY!!!
mistä tietää hän että mahdotonta??mulla on kerpele kelkassaki sen 170 eikä ole tehty JUURI mitään..
Kuitenki nokkia vaihettu,imusarjaa,lastua,putkistoa,kuka tietää mitä?onko vaikia sulattaa että kaverilla enempi jerkkua
Mulla samalla myllylä omega--ja laiskahan se on vakiona
Kuitenki nokkia vaihettu,imusarjaa,lastua,putkistoa,kuka tietää mitä?onko vaikia sulattaa että kaverilla enempi jerkkua
Mulla samalla myllylä omega--ja laiskahan se on vakiona
Äärettömän ongelman ratkaisee vain Ääretön keino..
No joo, ohan se tuokin yhenlainen säksätin 
Hyvin on lähtöjä vaikkei ees tunnu kun on kutos-kone. Alusta on super löysä (joo,on...) ja vanteet kapeat
. Eiköhän tuohon jotakin tt ideoi, jos ei talven aikana niin sitten keväällä, taitaapi olla soitinpuoli ja kalvojen poisto edessä ensimmäisenä...
nim.merk: oonpahan tuollaki ajanut...
Hyvin on lähtöjä vaikkei ees tunnu kun on kutos-kone. Alusta on super löysä (joo,on...) ja vanteet kapeat
nim.merk: oonpahan tuollaki ajanut...
kuhan kyhäilen...
voi rehellisesti sanoa että joka osa-alueella tuning. niin moottori kuin optiikka. me likes !
jopa niin paljon että 2004 heinä/elokuussa harkitsin vakavasti ko. auton ostoa kun se oli myynnissä tuollaisena autoscout24ssa...
toivottavasti nuo keltaiset sivuvilkut häviävät ja tulevat olemaan viimeiset "suomi törkeydet"
jopa niin paljon että 2004 heinä/elokuussa harkitsin vakavasti ko. auton ostoa kun se oli myynnissä tuollaisena autoscout24ssa...
toivottavasti nuo keltaiset sivuvilkut häviävät ja tulevat olemaan viimeiset "suomi törkeydet"