vectra a 2.5v6(sivuilla 3 ja 9 kuvia)AUTO ON MYYTY!!!
vectra a 2.5v6(sivuilla 3 ja 9 kuvia)AUTO ON MYYTY!!!
ois tämmönen projekti nyt...koneena c25xe johon on vaihdettu Irmscherin nokat,imusarja.eds motorsportin lastu.3"putki ja vvsuodatin!220hv ja 290nm....6.5s 0-100m..ja 255km/h..mitattu radalla...
autossa on itse tehty korisarja etupuskuri,helmat,takapuskurin jatke.ja m3 peilit.etulokasuojat on tehty lasikuidusta normaalia leveämmät ja takakaaret on lämmittämällä levitetty.konepellissä on gsi kadetin ilmaottoaukot.vanteina 9*16 brockin b1.215/40 kumein...säädettävä alusta.maalina autossa on standoxin kyalami flash.
kuvat tulee tänään illalla.saa kertoa kommentit!
hangover tuning
MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
- Rukkikuski
- 'Agila'
Kauan kesti tuon vekun myynti, oel nettiautossa vaikka kuinka kauan vaikka on niin upeen näkönen, saakos udella pitikö maksaa se 9k e tuosta?
Vectra A 1.8i GLS '94
Vectra A 1.6S GLS '89 *EX*
Vectra A 2.0i GLS '91 *EX*
Omega B 2.0i GL Car '95 *EX*
Polaris XC 600 SP '00 *EX*
Arctic Cat ZR 600 EFI CC '02
Vectra A 1.6S GLS '89 *EX*
Vectra A 2.0i GLS '91 *EX*
Omega B 2.0i GL Car '95 *EX*
Polaris XC 600 SP '00 *EX*
Arctic Cat ZR 600 EFI CC '02
siis tämähän on se nettiautosta myyty yksilö joka on saksasta uitettu, ainakin samaisen auton olen siellä nähnyt ja kuvatkin on.(kun katsoin tota viestin kirjoittajan kuvaa, niin en voinut erehtyä)
Niin ja onhan sen joku varmaan rakentanut, mutta aika jännä että esittelet valmiiksi rakennettua autoa täällä niinkuin olisit sen itse tehnyt.
Ei siinä...
En kirjoita tätä tylyä tekstiäni siksi että olisin kateellinen.Hieno autohan se on, enkä tunne niin hyvin tätä projektit ja esittelyt osiota, mutta yleensä täällä olevat autot on tehty itse. Esim suuri hatunnosto veccuman83 vectralle, jolle on todellakin tehty ITSE paljon...
ei herneitä.... tää on vaan minun mielipide.
Niin ja onhan sen joku varmaan rakentanut, mutta aika jännä että esittelet valmiiksi rakennettua autoa täällä niinkuin olisit sen itse tehnyt.
Ei siinä...
En kirjoita tätä tylyä tekstiäni siksi että olisin kateellinen.Hieno autohan se on, enkä tunne niin hyvin tätä projektit ja esittelyt osiota, mutta yleensä täällä olevat autot on tehty itse. Esim suuri hatunnosto veccuman83 vectralle, jolle on todellakin tehty ITSE paljon...
ei herneitä.... tää on vaan minun mielipide.
auto tuli minulle vaihdossa....auto on ostettu saksasta originaali kunnossa ja sen jälkeen saksalainen paja on auton rakentanut....sen jälkeen se on tuotu suomeen!jolta auto minulle tuli niin se on sen rakennuttanut!ja hyvin onki rakennettu!
hangover tuning
Re: vectra a 2.5v6
On siitä dynopaparit kuulemma ku se on penkisä sääjetty. Tiiä vaikka tt sais skannattua ne tänne.V6 kirjoitti:onko heittää dynopapereita tuosta.
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

öö..tuota noin..minusta tuo ei ole kauhean paljon tuosta myllystä.
mutta eihän tällä kellään sais olla parempaa ku sillä joka "neuvoo"
Ja eiköhän siellä nahkahousujen ja günthereitten maassa tunneta tuo pallosalama merkki aikas hyvin
tai tietysti voi tahtoa neuvoa sodankylän taksikuskeilta

mutta eihän tällä kellään sais olla parempaa ku sillä joka "neuvoo"
Ja eiköhän siellä nahkahousujen ja günthereitten maassa tunneta tuo pallosalama merkki aikas hyvin
tai tietysti voi tahtoa neuvoa sodankylän taksikuskeilta
Äärettömän ongelman ratkaisee vain Ääretön keino..