Myyty Astra-G turbo
Myyty Astra-G turbo
Tommoinen projekti on ollu yli vuoden käynnissä ja nyt ollaan niin pitkällä että uskaltaa jo jotain kuvia laittaa esille. Tuolta osoitteesta löytyy jotain kuvia miten projekti on edennyt....
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
Loistavaa
Semmosta vaan, että saatko laitettua vielä sen flektin noiden jäähdyttimien väliin? Itse myös suunittelin laittavani tommosen coolerin keulille mutta kun sitä tilaa ei helkkari ole liikaa sielä puskurin ja jäähdyttimen välissä. Alkuperäinen on niin olematon ja tietysti puskurin takana niin hyvin suojassa ettei sinne mikään ajoviima ota
Loistavasti suuniteltu.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
pine: Jarrut on vielä ihan vakiot mutta kun auto saadaan ensin liikkeelle niin tilaan jarrut luultavasti tuolta http://www.mathijssentechnics.nl/ eteen noi Drilled 308mm OPC brake system (5-hole stud). Mikä on mun käsityksen mukaan ihan plug&play. Ja taakse pelkät levyt tuolta. Toinen vaihtoehto on että jos tunexin kari tekis tohon brembon osista jotkut vauhdintappajat.
TEPE: Se täytyy katsoa miten mahtuu kun tota cooleria vielä muokataan. Ei mahdu tällä hetkellä puskuri kiinni vaikka miten puskuria muokkais. Niin se asennettiin just tohon kohtaan missä puskurissa on se reikä että sais hyvät ajoviimat ja tietty se on siisti kun se näkyis kunnolla.
TEPE: Se täytyy katsoa miten mahtuu kun tota cooleria vielä muokataan. Ei mahdu tällä hetkellä puskuri kiinni vaikka miten puskuria muokkais. Niin se asennettiin just tohon kohtaan missä puskurissa on se reikä että sais hyvät ajoviimat ja tietty se on siisti kun se näkyis kunnolla.
ex. Astra G -01 3d 2.0 turbo
Honda S2000 -03
Honda S2000 -03
- caravan-coupe
- 'Diplomat'