Tavaran tilaus ulkomailta...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
KL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja KL »

Olen aatellut josko säästäisin siinä että tilaisin iskarit autooni ulkomailta. Firma on Lexmaul ja sieltä aattelin tilata KONIn iskarit C-Corsaani Eibachin jousien kavereiksi.

Onko muilla kokemuksia tilata ulkomailta. Onko kannattavaa todellakin ja niin edelleen. Takuuasiathan ovat kait sitten juttu erikseen...tai jotan.
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Itse aattelin ihan samaa, jos tilais noista englantilaisista firmoista, jotka mainostaa esim. max powerissa. EU:n sisällähän ei tarvitse maksaa tullia? Sen vähän mitä on tullu tilattua, niin joillain firmoilla toimii ja joillain ei. Dukevideosta pelkkää hyvää sanottavaa ja samaten cdnow:sta. Mutta kerran tilasin jouset(tuli kyllä suomalaisen välikäden kautta), toimitus kesti 3 kuukautta ja sitten ne oli kaiken lisäksi väärät.
KL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja KL »

Joo juuri näitä pieniä riskejä saattaa tulla vastaan tilatessa ulkomailta. Halvempaa se luultavammin olisi tilata ulkomailta mutta se että saako 100&:sti oikeata tavaraa on vähän kiikun kaakun =) Välillä sitä kuulee hyviä kokemuksia ja välillä huonoja.
KONIn iskaria saisi kyllä halvemmalla ulkomailta kuin täältä suomesta...
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Totta, konit on kyllä suomessa hyvän hintasia. Mutta jos tilaat, niin kannattaa ehkä olla esim. sähköpostin kautta yhteydessä ko. firmaan ja selvittää heidän tapansa toimia.
KL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja KL »

Tommottii löysin Lexmaulta: http://www.lexmaul.de/shop/artdetail.php3?ArtNr=0861406

Mikäli olen yhtään saksankielen jäljillä niin Koni Sport iskarit Opel Corsa C malliin. Ja perkeleessä käy koska niin lukee tos =) Hinta ei ole paha!
Nyt vaan tutkimaan lisätietoa sopivuudesta Eibachin Pro Kit jousien kanssa(kyl pitäs käydä) ja tilauksista jne. ja ei muuta kuin tilaamaan.
Vastaa Viestiin