Olen aatellut josko säästäisin siinä että tilaisin iskarit autooni ulkomailta. Firma on Lexmaul ja sieltä aattelin tilata KONIn iskarit C-Corsaani Eibachin jousien kavereiksi.
Onko muilla kokemuksia tilata ulkomailta. Onko kannattavaa todellakin ja niin edelleen. Takuuasiathan ovat kait sitten juttu erikseen...tai jotan.
Tavaran tilaus ulkomailta...
-
kadett2.0i
- 'Senator'

Itse aattelin ihan samaa, jos tilais noista englantilaisista firmoista, jotka mainostaa esim. max powerissa. EU:n sisällähän ei tarvitse maksaa tullia? Sen vähän mitä on tullu tilattua, niin joillain firmoilla toimii ja joillain ei. Dukevideosta pelkkää hyvää sanottavaa ja samaten cdnow:sta. Mutta kerran tilasin jouset(tuli kyllä suomalaisen välikäden kautta), toimitus kesti 3 kuukautta ja sitten ne oli kaiken lisäksi väärät.
Joo juuri näitä pieniä riskejä saattaa tulla vastaan tilatessa ulkomailta. Halvempaa se luultavammin olisi tilata ulkomailta mutta se että saako 100&:sti oikeata tavaraa on vähän kiikun kaakun =) Välillä sitä kuulee hyviä kokemuksia ja välillä huonoja.
KONIn iskaria saisi kyllä halvemmalla ulkomailta kuin täältä suomesta...
KONIn iskaria saisi kyllä halvemmalla ulkomailta kuin täältä suomesta...
-
kadett2.0i
- 'Senator'

Tommottii löysin Lexmaulta: http://www.lexmaul.de/shop/artdetail.php3?ArtNr=0861406
Mikäli olen yhtään saksankielen jäljillä niin Koni Sport iskarit Opel Corsa C malliin. Ja perkeleessä käy koska niin lukee tos =) Hinta ei ole paha!
Nyt vaan tutkimaan lisätietoa sopivuudesta Eibachin Pro Kit jousien kanssa(kyl pitäs käydä) ja tilauksista jne. ja ei muuta kuin tilaamaan.
Mikäli olen yhtään saksankielen jäljillä niin Koni Sport iskarit Opel Corsa C malliin. Ja perkeleessä käy koska niin lukee tos =) Hinta ei ole paha!
Nyt vaan tutkimaan lisätietoa sopivuudesta Eibachin Pro Kit jousien kanssa(kyl pitäs käydä) ja tilauksista jne. ja ei muuta kuin tilaamaan.