No ei kait sitä uskalla edes karkuun lähteä|Niksu| kirjoitti:TEPE elä hermostu jos joskus kun käyt ylivieskassa niin semmonen kameleontti kadetti ilmestyy perään
Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
- |Niksu|
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kyll sitä viimeksi tuli ilmeisesti vekkulilla polkastua
Mut jups vaateasioitakin vois sinun kanssa olla tiedossa juu know kyll minkälaisia 
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
mitäs jos vaihdettaisiin päivää sunnuntaiksi niin jotkut pääsee kans mukaan kun joidenkin pitää tehdä lauantait töitä sen tiedän että yksi henkilö pääsis ainakin mukaanTEPE kirjoitti:Mitenkähän me saatas lisää tuota Opel porukkaa liikkeelle...No kaikilla on tietysi omat menot niinkuin minullakin jotka vähän jarruttaa menoa, mutta enskerralla vaan rohkeasti mukaan paikalleMukavahan se on oppia tuntemaan muitakin opel harrastajia. Minä luulen, että joillekkin kynnys tulla paikalle johtuu siitä ettei autoa ole "laitettu" ja tuo luulo pitäisi nyt ehdottomasti saada jollain tavalla tapettua pois. Noita kokoontumisia olisi huomattavasti mukavampi pitää, kun autoja ja ihmisiä olisi reilusti paikalla
Nimittäin on niitä autoja täällä lähialueilla vaikka kuinka ja paljon, että sekaan vaan
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Joo, tarkoitus oli tulla näin ensikertalaisena miittiin, mutta ei päässytkään tulemaan..TEPE kirjoitti:Mitenkähän me saatas lisää tuota Opel porukkaa liikkeelle...No kaikilla on tietysi omat menot niinkuin minullakin jotka vähän jarruttaa menoa, mutta enskerralla vaan rohkeasti mukaan paikalleMukavahan se on oppia tuntemaan muitakin opel harrastajia. Minä luulen, että joillekkin kynnys tulla paikalle johtuu siitä ettei autoa ole "laitettu" ja tuo luulo pitäisi nyt ehdottomasti saada jollain tavalla tapettua pois. Noita kokoontumisia olisi huomattavasti mukavampi pitää, kun autoja ja ihmisiä olisi reilusti paikalla
Nimittäin on niitä autoja täällä lähialueilla vaikka kuinka ja paljon, että sekaan vaan
Kuten sanottu autolla ei ole muuta merkitystä kunhan se on OPELElf kirjoitti:pitäshän sitä itsekkin näin ensikertalaisena tulla katsomaan minkälainen meininki on..kehtaakohan sitä tuota vectraa näyttää ettei tuu vectralle alemmuuskompleksi kun näytti olevan niin tuunattuja autoja noissa meeting kuvissa
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!