Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

|Niksu| kirjoitti:TEPE elä hermostu jos joskus kun käyt ylivieskassa niin semmonen kameleontti kadetti ilmestyy perään ;)
No ei kait sitä uskalla edes karkuun lähteä :wink: Pitää koittaa kattella peilejä kun siitä ajellaan ohi aina sillon tällön :)
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Kyll sitä viimeksi tuli ilmeisesti vekkulilla polkastua :) Mut jups vaateasioitakin vois sinun kanssa olla tiedossa juu know kyll minkälaisia :)
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

TEPE kirjoitti:Mitenkähän me saatas lisää tuota Opel porukkaa liikkeelle...No kaikilla on tietysi omat menot niinkuin minullakin jotka vähän jarruttaa menoa, mutta enskerralla vaan rohkeasti mukaan paikalle :) Mukavahan se on oppia tuntemaan muitakin opel harrastajia. Minä luulen, että joillekkin kynnys tulla paikalle johtuu siitä ettei autoa ole "laitettu" ja tuo luulo pitäisi nyt ehdottomasti saada jollain tavalla tapettua pois. Noita kokoontumisia olisi huomattavasti mukavampi pitää, kun autoja ja ihmisiä olisi reilusti paikalla :) Nimittäin on niitä autoja täällä lähialueilla vaikka kuinka ja paljon, että sekaan vaan :lol:
mitäs jos vaihdettaisiin päivää sunnuntaiksi niin jotkut pääsee kans mukaan kun joidenkin pitää tehdä lauantait töitä sen tiedän että yksi henkilö pääsis ainakin mukaan
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Mullakaan ei ole mantaa enää :cry: . Ostaja tuli turusta asti hakemaan.
TEPE
'Senator'
'Senator'

|Niksu| kirjoitti:Kyll sitä viimeksi tuli ilmeisesti vekkulilla polkastua :) Mut jups vaateasioitakin vois sinun kanssa olla tiedossa juu know kyll minkälaisia :)

Millon muka oot polkassu?? Ja mitä vaateasioita......??Ei tajua :o :lol:
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Niko o vissiin nähny jotain unta että o polokassu ohi :D :D :D
F-Opelix
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja F-Opelix »

TEPE kirjoitti:Mitenkähän me saatas lisää tuota Opel porukkaa liikkeelle...No kaikilla on tietysi omat menot niinkuin minullakin jotka vähän jarruttaa menoa, mutta enskerralla vaan rohkeasti mukaan paikalle :) Mukavahan se on oppia tuntemaan muitakin opel harrastajia. Minä luulen, että joillekkin kynnys tulla paikalle johtuu siitä ettei autoa ole "laitettu" ja tuo luulo pitäisi nyt ehdottomasti saada jollain tavalla tapettua pois. Noita kokoontumisia olisi huomattavasti mukavampi pitää, kun autoja ja ihmisiä olisi reilusti paikalla :) Nimittäin on niitä autoja täällä lähialueilla vaikka kuinka ja paljon, että sekaan vaan :lol:
Joo, tarkoitus oli tulla näin ensikertalaisena miittiin, mutta ei päässytkään tulemaan.. :( Ja sekin vielä on "jarruttanut" miittiin tulemista, että kun ei oikeen tunne ketään sieltä :-? Ja sitten oli vielä yks este, kun joku m*lkku kävi vappuna pistään takalasin p*skaksi, prkle.. :evil: :evil: ..suoraan sanoen v**uttaa vieläkin!! Heti kun jotain alkaa tekemään autolle, ja on vähän erikoisempi/"erottuvampi" muista autoista, niin johan alkoi paukkumaan lasit, prk..!! Mutta no, ens kerralla sitten miittiin...pitää kerätä sen verran rohkeutta tässä...hehe.. :lol: :lol:
^make^
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ^make^ »

rohkeasti vaan joukon mukaan. kyllä sitä itekki ensimmäisessä miitissä oli hieman "sormi suussa" :lol: :oops:
-Speedlimit sucks-
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
-(z)- on pop
opel - wir leben autos
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

juu eikun mukaan vaan siellä oppii tuntemaan uutta porukkaa nopeesti kaikilla on sama auto/harrustus
PS1
OCF Partner
OCF Partner
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PS1 »

Mukaan vaan.. Kyllä siellä juttua luulis löytyvän. -(z)-
Elf
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Elf »

pitäshän sitä itsekkin näin ensikertalaisena tulla katsomaan minkälainen meininki on..kehtaakohan sitä tuota vectraa näyttää ettei tuu vectralle alemmuuskompleksi kun näytti olevan niin tuunattuja autoja noissa meeting kuvissa :)
VW Bora 1.6 16V -00
TEPE
'Senator'
'Senator'

Elf kirjoitti:pitäshän sitä itsekkin näin ensikertalaisena tulla katsomaan minkälainen meininki on..kehtaakohan sitä tuota vectraa näyttää ettei tuu vectralle alemmuuskompleksi kun näytti olevan niin tuunattuja autoja noissa meeting kuvissa :)
Kuten sanottu autolla ei ole muuta merkitystä kunhan se on OPEL :D Tervetuloa vaan mukaan.
raewoo
'Agila'

Viesti Kirjoittaja raewoo »

Milloin te jeesustelette siel oulus seuraavan kerran??? voitas tulla täält kajaanista pikku porukal pyörähtää!!!
Race
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Race »

itekkin olen vasta ouluun muuttanu enkä tunne ketään täältä...jos sitä uskaltas tulla mantalla pyörähtää.... 8)
Aplesiini
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Aplesiini »

Race kirjoitti:itekkin olen vasta ouluun muuttanu enkä tunne ketään täältä...jos sitä uskaltas tulla mantalla pyörähtää.... 8)
Siinä vaiheessa kun joku kuolaa mantaa ihan liian läheltä niin se olen sit minä 8)
Lievää fiksaatiota..
#fincalibra @ Quakenet
Vastaa Viestiin