Mighty-One kirjoitti:To JaneZki:
Ai että "10 min" ahdin kuulemma? Ohhoija... Se, että on kuullut asiasta JOTAIN ei tarkoita että tietäis koko hommaa... Mietipä asiaa ennen kun rupeet esittää julkisesti mielipiteitä. (Joita loppupeleissä MINÄ en ainakaan kaipaa! No, eikä kyllä välttämättä muutkaan. BTW=> "Putkivikainen CIH" huh huh. Ne 600 vai 700? hummaa kun rupee kuuluu, tai saat edes jotain kunnolla toimivaa aikaiseksi, niin sitten olet tervetullut arvosteleen toisten aikaansaamisia, lue=> lähinnä mollata muiden aikaansaamisia! Ja sitäkin sietää tehdä henkilökohtaisesti jos on niin kova hinku arvostella. Pakko tähän sanoo, koska katteeton "viisaus" on aina vituttanut. Koeta tosiaan niin, saada 350 Hp/Litra kukkumaan itse, sitten sun mielipide painaa (ehkä?) Muuten pärjäile sisäisesti arvostelujes kans.
Oho sällihän veti oikeen ison meloonin sieraimeen

no oot vissiin ennenkin paskaa puhunu ku itte tossa eilen tokasit puhelimessa turbon olleen n.10min käytössä no on tietty eri asia oliko se sen 10min 1500rpm tai 8500rpm käytös tai että oliko sulla ees öljyjä koneessa. Minkäs teet jos asco kuulostaa lähes samalta kun mun entinen putkiviritteinen rotisko. oisin tietty voinu tulla jutulle sinne korjaamon puolelle mutta taitaa olla "vierailta" pääsy kielletty. "Ja sitäkin sietää tehdä henkilökohtaisesti jos on niin kova hinku arvostella." näin voit myös itse tehdä voin antaa oikeen osotteen mihi voit tulla esittään mielipitees ja purkaan meloonit sieraimista.
BTW. ootko lukenu tota tekstiäs ollenkaan ku oot sen melooni nenässä kirjotellu?
"Mietipä asiaa ennen kun rupeet esittää julkisesti mielipiteitä. (Joita loppupeleissä MINÄ en ainakaan kaipaa! No, eikä kyllä välttämättä muutkaan. "