Vectra B:n puskurit+kylkilistat
Eli onko kukaan maalannut jälkikäteen puskureiden mustia osia korinvärisiksi? (Vm 96-99) Pitääkö irroittaa koko puskuri vai irtoaako "päällysosa". Miten kylkilistat on kiinni ovissa? On varmaan helpoin ostaa uudet kylkilistat ja maalata ne ja nakata paikoilleen???
Ja vielä onko lopputulos tyydyttänyt, pysyykö maali? Kiitos
Ja vielä onko lopputulos tyydyttänyt, pysyykö maali? Kiitos
Niistä puskureista lähtee periaatteessa se musta osa pois, mutta se on siinä kiinni sellaisilla "nupeilla" mitkä on sulatettu lyttyyn. Eli kannattaa maalata paikallaan, eihän se iso homma ole teipata sitä puskuria. Kai se maali pysyy, kun osaa homman ja tekee oikeilla aineilla.
Ne kylkilistat on jonkintyyppisellä liimalla/teipillä kiinni. Ei ehkä lähde ihan helposti irti, mutta uudet saattaa maksaa hunajata Opelilla.
-Mikko
Ne kylkilistat on jonkintyyppisellä liimalla/teipillä kiinni. Ei ehkä lähde ihan helposti irti, mutta uudet saattaa maksaa hunajata Opelilla.
-Mikko
Audi S4 Biturbo
Moi,
Orggishelmat sekä faceliftin ajovalot ostin autopalsta.com.Helmat maksoi 100€pari ja kiinnikevialliset ajovalot ilman moottoreita 75€pari.
Etupuskurin ostin yksityiseltä ja takapuskuri tuli muistaakseni fustilta.Puskureista maksoin n.100€kplTosin etupsukurista vähemmän kun siinä oli halkeama.
Itselläni on farkku vectra joten muutos faceliftiksi onnistui vaihtamalla ed.mainitut osat+ listojen ja kahvojen maalauksella."Facelift" sedanissahan on muuten erilainen se takaluukku+ takavalot
Kyllä auton ilme muuttui uudemmaksi kun vaihdoin ed.mainitut osat.
Orggishelmat sekä faceliftin ajovalot ostin autopalsta.com.Helmat maksoi 100€pari ja kiinnikevialliset ajovalot ilman moottoreita 75€pari.
Etupuskurin ostin yksityiseltä ja takapuskuri tuli muistaakseni fustilta.Puskureista maksoin n.100€kplTosin etupsukurista vähemmän kun siinä oli halkeama.
Itselläni on farkku vectra joten muutos faceliftiksi onnistui vaihtamalla ed.mainitut osat+ listojen ja kahvojen maalauksella."Facelift" sedanissahan on muuten erilainen se takaluukku+ takavalot
Kyllä auton ilme muuttui uudemmaksi kun vaihdoin ed.mainitut osat.
On mulla vectrasta kuvia
Laita yhteystiedot mulle kotipostiin ,niin koetan kaivella muutaman kuvan arkistosta:)
juha.jakola@nic.fi
ps.itse myös hahmottelin ko. muutokset koneella ja sitten toteutin ne
Laita yhteystiedot mulle kotipostiin ,niin koetan kaivella muutaman kuvan arkistosta:)
juha.jakola@nic.fi
ps.itse myös hahmottelin ko. muutokset koneella ja sitten toteutin ne