Vectra B:n puskurit+kylkilistat

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Martza
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Martza »

Eli onko kukaan maalannut jälkikäteen puskureiden mustia osia korinvärisiksi? (Vm 96-99) Pitääkö irroittaa koko puskuri vai irtoaako "päällysosa". Miten kylkilistat on kiinni ovissa? On varmaan helpoin ostaa uudet kylkilistat ja maalata ne ja nakata paikoilleen???
Ja vielä onko lopputulos tyydyttänyt, pysyykö maali? Kiitos
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Niistä puskureista lähtee periaatteessa se musta osa pois, mutta se on siinä kiinni sellaisilla "nupeilla" mitkä on sulatettu lyttyyn. Eli kannattaa maalata paikallaan, eihän se iso homma ole teipata sitä puskuria. Kai se maali pysyy, kun osaa homman ja tekee oikeilla aineilla.

Ne kylkilistat on jonkintyyppisellä liimalla/teipillä kiinni. Ei ehkä lähde ihan helposti irti, mutta uudet saattaa maksaa hunajata Opelilla. :smile:

-Mikko
Audi S4 Biturbo
veku
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veku »

Itse maalautin b-vectran sivulistatoven kahvat automaalamossa samalla kun maalautin ,helmat +faceliftin puskurit.
Kannattaa maalata listat paikoillaan ja puskurit irrallaan,tietty suojaus on veemäinen homma mutta..
Itselläni on maalauksesta aikaa n.puoli vuotta ja hyvin on maalilakka pysynyt.
veku
'Senator'
'Senator'

unohtui ..

Todella tyytyväinen lopputulokseen:)
Martza
'Kapitän'
'Kapitän'

Kiitokset vain vastauksista. Täytynee suorittaa kyseinen maalausoperaaatio viimeistään tuossa kevään kynnyksellä :wink: Mistä muuten veku löysit noi facelift helmat+puskurit?? Ja paljoko niistä joutui maksamaan??
veku
'Senator'
'Senator'

Moi,

Orggishelmat sekä faceliftin ajovalot ostin autopalsta.com.Helmat maksoi 100€pari ja kiinnikevialliset ajovalot ilman moottoreita 75€pari.
Etupuskurin ostin yksityiseltä ja takapuskuri tuli muistaakseni fustilta.Puskureista maksoin n.100€kplTosin etupsukurista vähemmän kun siinä oli halkeama.
Itselläni on farkku vectra joten muutos faceliftiksi onnistui vaihtamalla ed.mainitut osat+ listojen ja kahvojen maalauksella."Facelift" sedanissahan on muuten erilainen se takaluukku+ takavalot :smile:
Kyllä auton ilme muuttui uudemmaksi kun vaihdoin ed.mainitut osat.
Martza
'Kapitän'
'Kapitän'

No varmasti muuttu!!! Oon ite kans tehny jo tietokoneella muutokset omaan autoon ja onhan se aivan eri näköinen ku saa noita facelift osia kiinni. Pitäs vaan saada noi helmat jostain... Onko sulla kuvia autostas ennen ja jälkeen projektin. Ois kiva nähä
veku
'Senator'
'Senator'

On mulla vectrasta kuvia

Laita yhteystiedot mulle kotipostiin ,niin koetan kaivella muutaman kuvan arkistosta:)

juha.jakola@nic.fi

ps.itse myös hahmottelin ko. muutokset koneella ja sitten toteutin ne
yrmy
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yrmy »

Veku: Maalattiinko ne listat ihan tavallisella automaalilla ja lakalla vai pitääkö olla jotakin muuta vielä et maali pysyy muovissa...

<font size=-1>[ This Message was edited by: yrmy on 2002-11-19 20:15 ]</font>
veku
'Senator'
'Senator'

Tietääkseni jokin "tartunta aine" laitettin pohjaksi ennen väriä ja lakkaa.
100% varma en asiasta ole.
Vastaa Viestiin