kadett gsi

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kadett85
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett85 »

mulla on tuo vanha 1.8 gsi kadett ja olen laittanu eteen 16v jarrut. miten käy levyt taka? meneekö tuohon akseliin vai joutuuko vaihtaan koko akselin? ei ole kiva kun jarrut on aivan saatanan etupainoiset! joutuu kassärillä auttaan tiukoissa jarrutuksissa! voi tietenki kaupatakki!
mikkorautio1@luukku.com
Savuttava omega ja kadett
Melberi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Melberi »

joutuu vaihtamaan koko akselin. Kadetissa ei ole irroittevia napoja!
-Corsa C GSi 1.8 16v-
-Vectra C 2.2 16v farkku-
Tico
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tico »

Kylläpä se koko akselisto menee vaihtoo. Eihän tuota takapäätä ole purettavissa kuin 16V vain josta saa myös erikseen irti takaolkaimen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Tico on 2002-11-13 23:46 ]</font>
kadett85
'Senator'
'Senator'

ei ole opiskelijalla varaa ostaa koko akselia! kävin hakeen 2.0 gsi:n takajarrusylinterit! jaapa nähä muuttuuko!
Tico
'Senator'
'Senator'

Olekko kysyny Lapin Auto-osasta akselistoa? Siellä saattaisi ehkä olla. Ite käväsin just hakeen, viikon loppuna vaihto homma, siirty viikolla.
Q5 Quattro
haapio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja haapio »

kyllä mun mielestä onnistuu ilman akselin vaihtoa, tai onnistu ainakin mun 1.8 gsi kaneettiin, siellä on ne 4 pultti rummun takana. ne kun irroittaa niin pitäs pudota rumpu hässäkkä käteen ja ei muuta kuin levy hässäkkä samoin kiinni
Calibra 2.0 16v. Astra 1.8 16v. Kadett gsi cabrio, kadett 1.6. Ja muutama märssy :lollis:
Tico
'Senator'
'Senator'

Kattohan samalla että voiko sitä perää purkaa ja laittaa levyt tilalle kun vaihat jarrusylinterin.
Q5 Quattro
kadett85
'Senator'
'Senator'

joo!! häätyy kattela ens viikonloppuna! ja vois samala perehtyä että millaset velipojan vectrassa on!
kadett85
'Senator'
'Senator'

Vaihdoin viikonloppuna ne jarrusylinterit! Olihan siinä taas hommansa oli tuo korroosio päässy tekeen tuhojansa! niin ja sitte vielä kotia mennessä hajosi kuskin puolen eturengas.... ja se minun 13" vararengas ei mene niitten uusien hienojen etujarrujen päälle niin joutu laittaan sen vararenkaan taka ja ottaan takarenkaan eteen. Ja arvakkaapa vituttiko vaihela renkaita pimeässä ja kylmässä!!!! niin ne jarrut? lähteehän tuosta se "takajarrukilpi" tai mikä se nyt on. mutta tuossa ei ole irrotettavat ne akselin päät. niinkuin 16v on. ainaki alfamerin kirjan mukaan. ja sen mukaan se jarrukilpi tilee sinne akselinpätkän alle. hankala selittää mutta eiköhän ainaki ne jokka on perehtynyt niin tiä mistä on kyse. mika se muuten on se 16v kadetin taka akselin lisä kallistuksen vakaaja, en ole ennen tienykkään moisesta palikasta.
Vastaa Viestiin