juu täältä tullaan hämeenlinnasta kaverin kaa jos keretään saada kaverin projekti valmiiksi, vectraan ois tarkoitus asentaa calibran keula. mutta mä tuun ainakin omalla
Calibra 2.0 16v. Astra 1.8 16v. Kadett gsi cabrio, kadett 1.6. Ja muutama märssy
Kyllähän tuo taitaa käydä mutta tuli tämmönen mieleen että olen lauantaisin töissä, ja pääsen sieltä n.14.00 eli presiis siihen tapaamisaikaan
Mitenköhän ihmiset aikoo viipyä siellä ja niin edespäin? kannattaako sitten enää saapua klo 15 pintaan sinne?
Jani: Kadetilla tai Kadetin kanssa, saa ny nähä miten penkityksessä ja sen jälkeen katsastuksessa käy (ko. toimet pitäs saada alta pois 15.11.)...Toivon mukaan tietenkin Kadetilla...
Haanu: Ei hätiä mitiä, enpä tunne minäkään...Kai sitä sinne suuntaa, missä on eniten Ooppeleita rivissä? Heh...Saa nähä kuinka montaa "väärää" ihmistä kerkee morjestaan ennenku osuu OCF:läisten kohdalle...
ekkössä nea ole sen larin naisystävä??silloin ku lari sai kadetin valmiiks ni sehän varastettiin...eikö???
jep jep pöllähdän pirkanhoviin valkosella kadetilla.vierellä tulee camry tupla kaasari injection triplaturbo v12.....no ei nyt ihan...siä nähään...
Haanu: Vaikka nyt hieman off-topiciks meneekin, niin kyllä, Lari on mun avomieheni, ja mun Kadettini on se samainen, joka aikoinaan Larilta pöllittiin...Ei kaunis näky vieläkään, mut eiköhän se siitä.