Motronic ruisku kaasarin tilalle?
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
-Kampiakselin hihnapyörä pitää ottaa 2.6 / 3.0 motronic koneista.
-Öljypumpun kansi kannattaa ottaa Motronic-koneesta jolloin kampuran asentoanturi menee heittämällä kiinni.
-Virranjakaja toki Motronic-koneesta.
-lohkon takaosan vesiliitäntää varten pitää ottaa lohkosta se 7mm 6-kolotulppa auki.. voi olla kovaa kiinni. Termarikotelo ja muut jäähdytysjärjestelmän kamat luonnollisesti ruiskukoneesta , en kyllä tiedä onko niissä eroja mutta luulen niin.
näillä varmaan pääsee jo aika pitkälle, muuta ei tule nyt kaljapäissään mieleen.
-Öljypumpun kansi kannattaa ottaa Motronic-koneesta jolloin kampuran asentoanturi menee heittämällä kiinni.
-lohkon takaosan vesiliitäntää varten pitää ottaa lohkosta se 7mm 6-kolotulppa auki.. voi olla kovaa kiinni. Termarikotelo ja muut jäähdytysjärjestelmän kamat luonnollisesti ruiskukoneesta , en kyllä tiedä onko niissä eroja mutta luulen niin.
näillä varmaan pääsee jo aika pitkälle, muuta ei tule nyt kaljapäissään mieleen.
onko varma että on öljypumpunpohjassa toi anturi, mitä itse vilkasin yhdestä koneesta niin anturi oli öljypohjassa.On 2005-02-07 00:02, ascona_hx40 wrote:
-Kampiakselin hihnapyörä pitää ottaa 2.6 / 3.0 motronic koneista.
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
mulla ois täydellinen 2.6;sen kansi edullisesti, kannattaa soittaa, en tiedä käynkö tääl enää 0400 986832. opel.omega@jippii.fi ja muutenkin tosi paljon opelin kutos osia, ja ollaan ennenkin tehty samanlaisia muutoksia, ei ole hirveesti onkelmia, ja se öljypohjassa sijaitseva anturi on kyl öljymäärälle, ja takaan edellisen, et se anturipaikka tulee kohalleen, kun vaihdat sen öljypumpun päädyn, ja motronikin hihnapyörä, mulla taitaa olla nekin kaikki, mut se imusarja ei käy oikein hyvin 3.0.i:hin (kanavat peittyy melkein puoliksi)