omega 3000 R6 *myyty*
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Itse olen ainakin käsittänyt, että reijät kolot ja urat kiertää pyörimissuuntaan nähden ulospäinOn 2005-01-05 19:36, JV wrote:
mistäs sen nyt tietää miten päin ne pitäis olla?

edit: ei kerralla voi osata
<font size=-1>[ This Message was edited by: Amppa on 2005-01-05 20:38 ]</font>
Mulla on kyllä ihan eri käsitys asiasta... jos pidät ne tuolla tavalla kuin asensit, jarruteho ja samalla kuluvuus on hieman suurempi kuin tuossa tällä sivulla olevassa kuvassa. Käytännössä siis makuasia että kuinkapäin ne levyt asentaa, kumminkin päin pitäisi toimia ihan yhtälailla. Väärinpäin siis ei voi asentaa.
... ja tämä siis mun käsitys.
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
Vectra '90 20NE
-
PatriOotti
- 'Senator'

Katohan täällähän tämäkin o mena ei oo näkyny ja on keretty ihmettelee et onko hävitetty lahesta laisin...
Miejän porukasta nyt tulossa 2 0menaa kesäksi.
Hyvä van että hylkäsin punasen meinaa se on miu omegaa tulossa Omalaatusine pupuinee kylkee (;
Mutta voin yrittää saada autojen tänhetken tilasta muutaman kuvasen vaik tähä jos kiinnostanee...Vissii sun puskuris johon nyt tein lipan ja toisee omegaa on sovitettu coupe civikinlasikuitupuskutin (:
Odottelen omegaas innol (:
Miejän porukasta nyt tulossa 2 0menaa kesäksi.
Hyvä van että hylkäsin punasen meinaa se on miu omegaa tulossa Omalaatusine pupuinee kylkee (;
Mutta voin yrittää saada autojen tänhetken tilasta muutaman kuvasen vaik tähä jos kiinnostanee...Vissii sun puskuris johon nyt tein lipan ja toisee omegaa on sovitettu coupe civikinlasikuitupuskutin (:
Odottelen omegaas innol (:
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ajattelin sen vaan aivan sen perusteella että kun ne urat ovat auki vaan tuolta ulkokehältä, eli jos jarrulevyt on noin päin niin jarrupöly ja jarrupalan pinnassa muodostuvat kaasut ym. pakkautuvat tuonne sisäkehälle missä uran loppu sijaitsee. Jos taas olisivat toisinpäin niin kaikki tavara ohjautuisi tuon jarrulevyn ulkokehän kautta ulkoilmaan.On 2005-01-06 23:53, Chewie wrote:
Mulla on kyllä ihan eri käsitys asiasta... jos pidät ne tuolla tavalla kuin asensit, jarruteho ja samalla kuluvuus on hieman suurempi kuin tuossa tällä sivulla olevassa kuvassa. Käytännössä siis makuasia että kuinkapäin ne levyt asentaa, kumminkin päin pitäisi toimia ihan yhtälailla. Väärinpäin siis ei voi asentaa.
En tietenkään aivan 100% varma ole mutta vähän kuitenkin
Ikäänkuin oisin nähny tän mattamustan tasan vuos sitten kontiorannan parkkipaikalla...On 2004-08-07 13:35, absum wrote:Toimii se, kun linkkaat kuvaan etkä sivuunOn 2004-08-03 23:30, jblgti1200 wrote:
no ei se kuva sit suostu toimimaan...
Enemmän kuvia täällä
Tuo on nyt jotakuinkin läpikäyty pintapuolelta ja menossa ensi viikolla maalaukseen. Väriksi tulee kiiltävä musta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: absum on 2004-08-07 13:43 ]</font>
Asiaan! JV:n prokkis vaikuttaa ihan hienolta! Vaatii eräänlaista rohkeutta lähteä tuunaamaan A-ompun tyylistä panssarivaunua.
P.S. Älkää ymmärtäkö väärin..A-omppu on tod. näk. seuraava autoni koska pidän siitä vallan mahottomasti!
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti: