Tulevana visiona voisi olla jotkin vähän kireämmät nokat, ja jonkun sortin "Estrella" boksiin...
Todellisista tehoista ei siis ole mitään hajua, ja epäilen että viritys epäonnistui, koska tuntuu siltä, että tehot eivät ole tippuneet yli 20%

En ainakaan M Pölyvuorta suosittele;On 2002-10-19 22:43, Juheksi wrote:
Jyväskylässä Hiomo Kantanen ja M Pölyvuori.

Minkälaista hintaa JR-tehokansi piti työlle? On muuten mun setä toi menestynyt opelisti (oli pakko mainita) kilpaura on loppu, mutta aika kovia opeleja on edelleen rakenteilla (manta,calibra)On 2002-11-06 16:28, speltoma wrote:
Moron!
Täällä Porin seudulla on kaksi kansipajaa, jotka kuulopuheiden ja omien kokemusten mukaan tekevät varsin hyvää jälkeä.
Toinen on JR-tehokansi, toinen Special Motors.
Mm. JR-tehokansi on tehnyt Opelin kansia hyvällä menestyksellä mm. erääseen krc-sarjassa menneinä vuosina hyvin menestyneelle Opelistille.
Itse olen teettänyt yhden cih 2.0:n kannen JR-tehokannen pajalla ja olin tyytyväinen.
T:SP

Halli missä rakentelu tapahtuu on venesjärvellä, beveg oy. En oo vähään aikaan käyny, enkä tiedä missä mallissa autot on, tai luulisin että, ainoastaan manta oli rakentelun alla. Puhu että kori on 100kg normaalia mantan koria kevyempi, materiaalia en muista. Ja tästäkin on tosiaan jo aikaa, eli tod. näk. auto on varmaan jo valmis.On 2002-11-07 20:10, Jani Mukkala wrote:
Kadett2.0:Missä se setäsi asustelee? Minkälainen calibra ja manta projekti sille on työn alla?