Astra f:n mittaristopaneeli/kehys ! Onko kukaan maalannut si

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
astraevo
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraevo »

Onko kukaan maalannut opel astra f:stä mittaristoa kiertävää paneelia/kehystä !
Minä maalasin sen valkoisella (auton värillä) mutta mitä muuta vois maalata ?! Jotta koetaulusta tulisi laitetun näköinen (siisti) !

Mä laitan kuvat kohta nettiin niin näette minkälainen tuli.
JoreTuning
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja JoreTuning »

En muista miten Astrassa on toteutettu tuuletinritilät, mutta jos se on lähelläkään Vectra A:ta, niin näiden kehykset maalaamalla saadan suht hillitty, mutta siisti kojelauta. Yleensäkin kehysten (muidenkin kuin tuuletusritilöiden) maalaus antaa pienen piristysruiskeen muuten niin aneemiseen kojelautaan. Kannattaa kokeilla. :smile:
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Itse purkasin koko koetaulun, mittariston, keskikonsolin, kahvat ja tuuletusritilät. Kyllä auton sisustan ilme muuttui aika paljon
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Onkos JoreTuning jo saanut osat maalattua ja paikoilleen? Perjantaina vois olla kahvien paikka jos vaan saan Kadetin releen vaihdolla kuntoon...
JoreTuning
'Admiral'
'Admiral'

On 2002-04-04 10:17, Jyrki K wrote:
Onkos JoreTuning jo saanut osat maalattua ja paikoilleen? Perjantaina vois olla kahvien paikka jos vaan saan Kadetin releen vaihdolla kuntoon...
Ei oo vielä paikallaan, viimeinen silaus puuttuu. Kellon taustavärin vaihdoin jo ja mittaristohan ollutkin valkeapohjainen jo jonkin aikaa. Pitää vielä putsata auto sisältä, ennen kuin lähtee julkisille paikoille, :wink:
JoreTuning
'Admiral'
'Admiral'

No niin, nyt on sitten tuuletinkehykset maalattu ja laitettu takaisin paikoilleen. Tuli muuten odotettua paremman näköinen. Vielä pitäisi kaksi pienehköä detaljia maalata...
JoreTuning
'Admiral'
'Admiral'

On 2002-04-03 18:22, Markus_J wrote:
Itse purkasin koko koetaulun, mittariston, keskikonsolin, kahvat ja tuuletusritilät. Kyllä auton sisustan ilme muuttui aika paljon
Varmasti muuttuu jos ne purkaa pois, mutta teitko niille jotain mullistavaa, silmiä hivelevää muutosta tai muuta vastaavaa. Kerropa yksityiskohtia.
Vastaa Viestiin