Onko kukaan maalannut opel astra f:stä mittaristoa kiertävää paneelia/kehystä !
Minä maalasin sen valkoisella (auton värillä) mutta mitä muuta vois maalata ?! Jotta koetaulusta tulisi laitetun näköinen (siisti) !
Mä laitan kuvat kohta nettiin niin näette minkälainen tuli.
Astra f:n mittaristopaneeli/kehys ! Onko kukaan maalannut si
-
JoreTuning
- 'Admiral'

En muista miten Astrassa on toteutettu tuuletinritilät, mutta jos se on lähelläkään Vectra A:ta, niin näiden kehykset maalaamalla saadan suht hillitty, mutta siisti kojelauta. Yleensäkin kehysten (muidenkin kuin tuuletusritilöiden) maalaus antaa pienen piristysruiskeen muuten niin aneemiseen kojelautaan. Kannattaa kokeilla. 
-
JoreTuning
- 'Admiral'

Ei oo vielä paikallaan, viimeinen silaus puuttuu. Kellon taustavärin vaihdoin jo ja mittaristohan ollutkin valkeapohjainen jo jonkin aikaa. Pitää vielä putsata auto sisältä, ennen kuin lähtee julkisille paikoille,On 2002-04-04 10:17, Jyrki K wrote:
Onkos JoreTuning jo saanut osat maalattua ja paikoilleen? Perjantaina vois olla kahvien paikka jos vaan saan Kadetin releen vaihdolla kuntoon...
-
JoreTuning
- 'Admiral'

-
JoreTuning
- 'Admiral'

Varmasti muuttuu jos ne purkaa pois, mutta teitko niille jotain mullistavaa, silmiä hivelevää muutosta tai muuta vastaavaa. Kerropa yksityiskohtia.On 2002-04-03 18:22, Markus_J wrote:
Itse purkasin koko koetaulun, mittariston, keskikonsolin, kahvat ja tuuletusritilät. Kyllä auton sisustan ilme muuttui aika paljon