Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

Nyt olisi tilanneille kerhotuotteet saapunut :smile: haluaako joku jo ennen miittinkiä itelleen ?
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Mä en pääse miittiin kun oon sinne pikkujouluihin menos. Et vois ne lunastaa sulta joskus ennen tai jälkeen, riippuu ihan miten sulla on aikaa? :smile:
Olbe
'Senator'
'Senator'

eli miittinki lähenee, mites onko kaikki menossa jyväskylää kohti ? meiltä jää ainakin väliin :sad:
mutta kerhotuotteita olisi parille "jannulle" :wink:
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

No niin kaikki kykenevät miittiin mars. Jee saa uusia tarroja o/
MB W201 190D OM605 powered with Holset
haapio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja haapio »

ei taaskaan pääse, pitää lähteä hakemaan lapualta yksi auto. no jospa sitten seuraavalla kertaa pääsis jo tulemaan miittiin
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Taas jää multa väliin :/ Jyväskylään oon menos :smile: Pitään hämeenlinnalaisten mainetta yllä ;D Mä sainkin jo tarroja, pitäis laittaa kii vaan :smile:
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

Vähän oli hiljasta miitingissä :smile: No ei se mitään sai ainakin hienon paidan :wink: Joutuu melkein toisen paidan ostaan jossain vaiheessa...Tarroja pääsee ens viikolla liimaileen o/
MB W201 190D OM605 powered with Holset
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Mäpä kaahailenkin sit eri autolla ens kerralla mukaan :wink: http://team.ascona.fi/ascona.jpg - se on ihan oma :grin:

Olli: mä olin kuule nukkumas jo kun lähetit viestin, lähettiin aikasin aamulla kattomaan tota asconaa :razz:
XeRRaX
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja XeRRaX »

Koskas ois seuraava miitti?? jos vaikka ehtis tulee...toi kuun eka lauantai ei kai nyt oikeen toimi?? ku se sattuu olee uudenvuodenpäivä?? saattaa porukka olla vähän tukka sekasin =D

Sit sellanen ehtotus et: Toi kuun eka lauantain on toki hyvä päivä mutta toi kellon aika vois olla vähän myöhäisempi koska perjantaina yleensä menee myöhään joko baarin,juoppokuskina olemisen tai ihan muuten vaan rinksattamisen takia nii ei jaksa lauantaina herätä 12:00 että ehtii miittii ja jos sattuu oleen vähän pahaolo tai muuten ajokunnoton heti "aamutuimaan" xD xD... luulen että porukkaa vois tulla enemmän kun miitti ois illalla vaik tossa klo 20,21 tms. ja paikka vaikka idänpään neste tms.. sielt ku sais sit kahvitkin =)

Noh toi nyt oli vaan mun henk.koht visio =D

Mielipiteitä Wanted =)
haapio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja haapio »

kyllä tuo klo 14 on ihan sopiva aika, kun itse menen yleensä lauantaisin kuppilaan. ja pakko päästä aloitteleen hyvään aikaan vielä. ja muutenkin talvisin kun tuo pimeä tulee suht aikaisin, niin olis vielä kiva nähdäkkin niitä autoja :smile:
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Mun mielestä voitas pitää useemminkin miittejä! Vaikka kaks kertaa kuussa :smile: Mullakin on nyt ollut kaks kertaa sillai ettei oo päässy kun aina on ollut kuun eka lauantai menoa :/
Olbe
'Senator'
'Senator'

niin, voi olla että on tosiaan aika niukasti porukkaa liikkeellä tammikuun eka lauantai... :roll:
mites olisi 8.1.2005 ? ja mitä kellon aikaan tulee niin meikäläisen mielipide on kanssa että 14.00 on ihan jees aika, kun illemmalla rupee taas saunat lämpiämään ja alkomaholi maistuu... :wink:

T:Olli
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Mulle ainakin käy 8.1. kun on vielä lomaa silloin :razz: Ois huominen vielä koulua ja sit kolme viikkoa lomaa - huh! Jos sais vaikka autoon laitettua soittimen ja muut kiinni siinä ajassa ja muutenkin tutustuttua tuohon uuteen, eipä oo kertaakaan tullut edes takapenkillä ite käytyä! :lol:
XeRRaX
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja XeRRaX »

Nii joo tosiaan lauantaisin saunotaan iltasella :smile: pääsi unohtuu ku en itte niin aktiivisesti harrasta sitä lajia :smile: mut 8.1.2005 vois olla aika jäätävä ajankohta... pitänee koittaa päästä tulee :smile:

AtB: Päätit hommata sit oikeen HARMAAN ooppelin :wink:... noh vitsi vitsi :grin:
Olbe
'Senator'
'Senator'

jeps eli pidetään 8.1 miittinki :smile:

T:Olli
Vastaa Viestiin