Vähän oli hiljasta miitingissä No ei se mitään sai ainakin hienon paidan Joutuu melkein toisen paidan ostaan jossain vaiheessa...Tarroja pääsee ens viikolla liimaileen o/
Koskas ois seuraava miitti?? jos vaikka ehtis tulee...toi kuun eka lauantai ei kai nyt oikeen toimi?? ku se sattuu olee uudenvuodenpäivä?? saattaa porukka olla vähän tukka sekasin =D
Sit sellanen ehtotus et: Toi kuun eka lauantain on toki hyvä päivä mutta toi kellon aika vois olla vähän myöhäisempi koska perjantaina yleensä menee myöhään joko baarin,juoppokuskina olemisen tai ihan muuten vaan rinksattamisen takia nii ei jaksa lauantaina herätä 12:00 että ehtii miittii ja jos sattuu oleen vähän pahaolo tai muuten ajokunnoton heti "aamutuimaan" xD xD... luulen että porukkaa vois tulla enemmän kun miitti ois illalla vaik tossa klo 20,21 tms. ja paikka vaikka idänpään neste tms.. sielt ku sais sit kahvitkin =)
kyllä tuo klo 14 on ihan sopiva aika, kun itse menen yleensä lauantaisin kuppilaan. ja pakko päästä aloitteleen hyvään aikaan vielä. ja muutenkin talvisin kun tuo pimeä tulee suht aikaisin, niin olis vielä kiva nähdäkkin niitä autoja
Mun mielestä voitas pitää useemminkin miittejä! Vaikka kaks kertaa kuussa Mullakin on nyt ollut kaks kertaa sillai ettei oo päässy kun aina on ollut kuun eka lauantai menoa :/
niin, voi olla että on tosiaan aika niukasti porukkaa liikkeellä tammikuun eka lauantai...
mites olisi 8.1.2005 ? ja mitä kellon aikaan tulee niin meikäläisen mielipide on kanssa että 14.00 on ihan jees aika, kun illemmalla rupee taas saunat lämpiämään ja alkomaholi maistuu...
Mulle ainakin käy 8.1. kun on vielä lomaa silloin Ois huominen vielä koulua ja sit kolme viikkoa lomaa - huh! Jos sais vaikka autoon laitettua soittimen ja muut kiinni siinä ajassa ja muutenkin tutustuttua tuohon uuteen, eipä oo kertaakaan tullut edes takapenkillä ite käytyä!
Nii joo tosiaan lauantaisin saunotaan iltasella pääsi unohtuu ku en itte niin aktiivisesti harrasta sitä lajia mut 8.1.2005 vois olla aika jäätävä ajankohta... pitänee koittaa päästä tulee