kadetin "check-control"

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
lepO
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lepO »

Mua vähän hämää toi vehje tossa kojelaudassa, siinä ei pala mikään valo vaikka kusipojan säiliössä ei oo nestettä ja jarrupalojen anturi on irti jne. Pitäisikö niitten kaikkien valojen syttyä kun kytkee virran päälle? nimittäin jossain nyt kusee.
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

Niin se valvontapanelin toimiminen pitäisi tapahtua niin, että kun kytket virrat niin se testaa kaikki valot ensin läpi ja jos jossain on puutteite, kuten jarruneste, palat, pissapoika, jäähd. neste, lähivaloista toinen palanut,jarruvalo palanut tai moottorin öljynpinta liian matala niin kyseinen valo jää palamaan.
Panelin toimimattomuus on yleinen vika kadeteissa. Itsellä toisessa autossa toimii kolme kertaa vuodessa ja toisessa aina. Panelin voi ottaa irti ja kokeilla liitoksia saattaa auttaa. Tarkista että panelin valot eivät ole palaneet. Saattaa olla antureissakin vikaa(johdot poikki, Haurastuu helposti), anturit hapettuneet tai muuta vastaavaa. Mutta kyllähän jokainen autoilija sen verran tarkkailee autoaan että ei jätä kaikkea valvontapanelin hoidettavaksi.
bone
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja bone »

Missä toi öljypinnan anturi Kadetissa on? Öljypohjassa vai öljytikussa?
-respect to the man in the ice cream van-
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Mulla ois ylimääräinen tuommonen checkcontrol paneeli
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

öljypinnan anturi on tikussa. Mulla syttyi viime viikolla se varoitusvalo ja kun tarkistin öljyt niin siellä oli vielä ihan riittävästi jäljellä ja valokin sammui tikun puhdistuksen jälkeen.
lepO
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lepO »

JJ, mitäs pyydät tuosta kadetin check control paneelista? mun paneeli on vissiin paskana
Vastaa Viestiin