on se hieno
-
astramaani
- 'Diplomat'

Jos Bertonea ei oteta mukaan, niin mielestäni 3-ovinen F-Astra on parhaan näköinen... vaikka sen viime viikolla G-sarjalaiseen meninkin vaihtamaan.
http://www.fc-autocenter.fi/perl/engine ... 1090416323
on kyllä todella hyvän näkönen!On 2004-07-28 08:12, Mike_77 wrote:
Jos Bertonea ei oteta mukaan, niin mielestäni 3-ovinen F-Astra on parhaan näköinen... vaikka sen viime viikolla G-sarjalaiseen meninkin vaihtamaan.

F-Astroissa varsinkin huomaa miten pikkuasiat vaikuttaa ulkonäköön. Vakio Astra mustilla puskureilla, peltivanteilla ja vanhemmat oransseilla etuvilkuilla ei näytä yhtään miltään paitsi rumilta.
Maalatut puskurit, aluvanteet ja kirkkaat vilkut niin johan alkaa näyttämään jo varsin hyvältä. Muotoilu on onnistunut. Viimeaikoina olen itse alkanut oleen sitä mieltä, että ei-facelift maski näyttää paremmalta kuin uudempi.
Maalatut puskurit, aluvanteet ja kirkkaat vilkut niin johan alkaa näyttämään jo varsin hyvältä. Muotoilu on onnistunut. Viimeaikoina olen itse alkanut oleen sitä mieltä, että ei-facelift maski näyttää paremmalta kuin uudempi.
Aikani mietin tota puskurien maalausta. Tulin loppujen lopuksi siihen kantaan, että autoni on paremman näköinen juuri noilla mustilla puskureilla. Mielestäni autoni väri sellainen ettei se sovellu kauttaaltaan siihen väriin. Pääsääntöisesti korinväriset puskurit on paremmat. Mielipiteitä on monia, tämä on omani.On 2004-07-28 11:59, Wesku79 wrote:
F-Astroissa varsinkin huomaa miten pikkuasiat vaikuttaa ulkonäköön. Vakio Astra mustilla puskureilla, peltivanteilla ja vanhemmat oransseilla etuvilkuilla ei näytä yhtään miltään paitsi rumilta.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Itse pidän eniten tosta yllä olevasta Ahnuldin astrasta vaikka ei noista astran malleista mielestäni yksikään ruma ole.Tuolla galleriassa astra g farkkusportti semmonen sininen on sairaan hieno ja vanteet on niin hienot..... 
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-07-28 16:19 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-07-28 16:19 ]</font>
Joo samaa mieltä oon eli itelläki oli F koppanen gessi astra,mutta nuo tehot ei oikein miellyttäny ja vaihdoin fööni calibraan...Kyl astra nätimpi oli ja parempi ajaa,onhan tuo calibra aikamoinen laiva...
Nyt oon aatellu tollast fööni astra coupee,mutta nuo verot mietityttää,mitäköhän mahtaa olla...Meni vähän offtopicin puolel...
Nyt oon aatellu tollast fööni astra coupee,mutta nuo verot mietityttää,mitäköhän mahtaa olla...Meni vähän offtopicin puolel...
Asiasta kymmenenteen: @stra GSi, joskus vähän aikaa sitte oli jossai topikissa puhe vectran madalluksesta ja takajousista. Sinähän olit käsittääkseni ottanut jousien ylä ja alapuoliset kumit pois ja saanut autoa vielä putoamaan. Nariseeko jouset sen jälkeen kun siellä on kuitenki rauta rautaa vasten?
Mulla ehdoton ykkönen on G-mallin köyhän miehen coupena. Siksi juuri sellaisen halusinkin. Jotenkin tuntuu että aina se automalli on kiven alla minkä itse haluaisi. Esim. omaani etsin 3kuukautta ja F-mallikin olisi kelvannut. Kaikki löytyneet oli joko 5-ovisia tai 1.6/diesel koneella. Lopulta oli pakko tyytyä 1.8.
EDIT: selvennyksesi vielä että Coupe on ehdottomasti hienoin (rahat ei riitä) ja kolmas sija on sedanilla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Zeni on 2004-07-29 11:31 ]</font>
EDIT: selvennyksesi vielä että Coupe on ehdottomasti hienoin (rahat ei riitä) ja kolmas sija on sedanilla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Zeni on 2004-07-29 11:31 ]</font>