on se hieno

Keskustelua Opeleista
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

siis toi astran jo vanha f malli,kaikkina versioina...miellyttää silmää enemmän ku g malli,jos ei bertonesta puhuta..g mallista farmari on hienoin!!!mielipiteitä???niitä varmasti saadaan??ps.seinäjoel vauhtiajot sinne..
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Mun mielestä F, G ja H malleista farkut on hienoimpia....
Mike_77
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Mike_77 »

Jos Bertonea ei oteta mukaan, niin mielestäni 3-ovinen F-Astra on parhaan näköinen... vaikka sen viime viikolla G-sarjalaiseen meninkin vaihtamaan.

http://www.fc-autocenter.fi/perl/engine ... 1090416323
ruttu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ruttu »

On 2004-07-28 08:12, Mike_77 wrote:
Jos Bertonea ei oteta mukaan, niin mielestäni 3-ovinen F-Astra on parhaan näköinen... vaikka sen viime viikolla G-sarjalaiseen meninkin vaihtamaan.

http://www.fc-autocenter.fi/perl/engine ... 1090416323
on kyllä todella hyvän näkönen!
Kuva
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

F-Astroissa varsinkin huomaa miten pikkuasiat vaikuttaa ulkonäköön. Vakio Astra mustilla puskureilla, peltivanteilla ja vanhemmat oransseilla etuvilkuilla ei näytä yhtään miltään paitsi rumilta.

Maalatut puskurit, aluvanteet ja kirkkaat vilkut niin johan alkaa näyttämään jo varsin hyvältä. Muotoilu on onnistunut. Viimeaikoina olen itse alkanut oleen sitä mieltä, että ei-facelift maski näyttää paremmalta kuin uudempi.
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

On 2004-07-28 11:59, Wesku79 wrote:
F-Astroissa varsinkin huomaa miten pikkuasiat vaikuttaa ulkonäköön. Vakio Astra mustilla puskureilla, peltivanteilla ja vanhemmat oransseilla etuvilkuilla ei näytä yhtään miltään paitsi rumilta.

Maalatut puskurit, aluvanteet ja kirkkaat vilkut niin johan alkaa näyttämään jo varsin hyvältä. Muotoilu on onnistunut. Viimeaikoina olen itse alkanut oleen sitä mieltä, että ei-facelift maski näyttää paremmalta kuin uudempi.
Aikani mietin tota puskurien maalausta. Tulin loppujen lopuksi siihen kantaan, että autoni on paremman näköinen juuri noilla mustilla puskureilla. Mielestäni autoni väri sellainen ettei se sovellu kauttaaltaan siihen väriin. Pääsääntöisesti korinväriset puskurit on paremmat. Mielipiteitä on monia, tämä on omani.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Vanhempi Geiseri on netein... Ihan vakionakin!
Lissee kuvia löytyy signaturen kuvaa klikkaamalla :grin:
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Itse pidän eniten tosta yllä olevasta Ahnuldin astrasta vaikka ei noista astran malleista mielestäni yksikään ruma ole.Tuolla galleriassa astra g farkkusportti semmonen sininen on sairaan hieno ja vanteet on niin hienot..... :wink:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-07-28 16:19 ]</font>
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Joo samaa mieltä oon eli itelläki oli F koppanen gessi astra,mutta nuo tehot ei oikein miellyttäny ja vaihdoin fööni calibraan...Kyl astra nätimpi oli ja parempi ajaa,onhan tuo calibra aikamoinen laiva...
Nyt oon aatellu tollast fööni astra coupee,mutta nuo verot mietityttää,mitäköhän mahtaa olla...Meni vähän offtopicin puolel...
@stra Gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja @stra Gsi »

No se.. G:hen jos vaihtais niin farmarin ostaisin,, nätti ku sika piänenä. eipä oikein saa selvää ykköstä kun ne on kaikki niin komeita(opelixit) harvalla merkillä löytyy yhtä kaunis mallisto.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Asiasta kymmenenteen: @stra GSi, joskus vähän aikaa sitte oli jossai topikissa puhe vectran madalluksesta ja takajousista. Sinähän olit käsittääkseni ottanut jousien ylä ja alapuoliset kumit pois ja saanut autoa vielä putoamaan. Nariseeko jouset sen jälkeen kun siellä on kuitenki rauta rautaa vasten?
@stra Gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja @stra Gsi »

Mulla on ollu molemmista Eli vecusta ja astmasta ne kumit ojarummun täytteenä ja ei ne ainakaan mitään kitinää siellä pidä, tai sitte ei kuulu ratin taakse.... Erittäin satunnainen dojoing on joskus kuulunut :smile:
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Mulla ehdoton ykkönen on G-mallin köyhän miehen coupena. Siksi juuri sellaisen halusinkin. Jotenkin tuntuu että aina se automalli on kiven alla minkä itse haluaisi. Esim. omaani etsin 3kuukautta ja F-mallikin olisi kelvannut. Kaikki löytyneet oli joko 5-ovisia tai 1.6/diesel koneella. Lopulta oli pakko tyytyä 1.8.

EDIT: selvennyksesi vielä että Coupe on ehdottomasti hienoin (rahat ei riitä) ja kolmas sija on sedanilla.

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Zeni on 2004-07-29 11:31 ]</font>
LepopeL
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja LepopeL »

Ehdottomasti G malli 3-ovisena. Näyttää joka aamu aina vaan paremmalta. Ei ehkä niin käytännöllinen kuin 5-ovinen tai farmari.

G Malli top 5 (vakiona)

1) 3-ov
2) Bertone Coupe
3) Farmari
4) 5-ovinen
5) 4-ovinen sedan

No okei..onhan toi avo Bertone Coupe vielä mutta en ole Suomessa nähnyt...
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Mun mielestä toi g-astra sedanina on hieno. Niitä on kuitenkin sen verran harvassa, ja tuolla metallihopeana vielä harvemmassa.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Vastaa Viestiin