AsconaB talviautona??
No tarkeneekos reksalla talvella? vai onkos se ainaki yhtä kylmä. mitkä ovat muuten reksan lämppärin kennon mitat? ajattelin vaan ko olis yksi ylimääräinen ladan kenno? sopisikohan se ja olisko se parempi kuin ooppelin oma kenno? Ajattelin vaan ko ladat on TODELLA lämpimiä talvella.
Savuttava omega ja kadett
Reksalla tarkenee kyllä oikein hyvin, ainakin 2.2 koneisella. Mulla on kennoja tallilla, mittailen kun käyn siellä.
Kyllä silläkín talvella pärjää, soraa konttiin eikä ole tarvinnut kiinni jäädä. Ei muuta kuin pitkää luisua.
<font size=-1>[ This Message was edited by: McLeod on 2004-07-19 12:38 ]</font>
Kyllä silläkín talvella pärjää, soraa konttiin eikä ole tarvinnut kiinni jäädä. Ei muuta kuin pitkää luisua.
Mihin perustat tuon että kahdella vetävällä pyörällä pito olisi huonompi kuin yhdellä?
vai niin,..ootko ajanut koskaan kemppiperällä talvella? on muuten erittäin vittumainen ajettava, ja jumiin sillä jää ihan yhtä helposti, jopa helpommin kun tavan perällä. kokeilkaa jos ette usko.
Eikä siinä talvikäytössä ole mitään ongelmaa, tasauspyörästön puuttuminen pitää vaan korvata huonommilla takarenkailla jolloin sisärengas tasaa luistamalla pyörien nopeuseron.
Se on kyllä täysin totta että lukko on lukko ja hitsilukko on hitsilukko.
puhe oli hitsatulla klumpilla ajosta talvella.. ja on havaittu että kottero puskee paljon helpommin ja kiinni jääminen on tavallista kevytperäisellä kopalla etenkin jos renkut on vähääkään käännetty, esim. ruutuun parkkeeraminen on mukavaa..On 2004-07-20 20:02, OKCC wrote:Mihin perustat tuon että kahdella vetävällä pyörällä pito olisi huonompi kuin yhdellä?
vai niin,..ootko ajanut koskaan kemppiperällä talvella? on muuten erittäin vittumainen ajettava, ja jumiin sillä jää ihan yhtä helposti, jopa helpommin kun tavan perällä. kokeilkaa jos ette usko.
Eikä siinä talvikäytössä ole mitään ongelmaa, tasauspyörästön puuttuminen pitää vaan korvata huonommilla takarenkailla jolloin sisärengas tasaa luistamalla pyörien nopeuseron.
Se on kyllä täysin totta että lukko on lukko ja hitsilukko on hitsilukko.
jos olen asian omaksunut oikein, niin hitsattussa perässä jatkuvasti samaa nopeutta pyörivät pyörät joutuvat siihen tilanteeseen että toinen pyörä tekee ikäänkuin myyräntyötä toiselle?
etkai tosissaan meinaa korvata toista renkua huonommalla siksi että paikkaisit sillä tasauspyörästön puutetta...?
hitsatulla/spoolilla oleva auto vetelee talvikelissä kokoajan ja ajaminen ihan persiistä,jatkuvaan saa tehdä korjausliikkeitä jotta rakkine kulkisi edes hetken suoraan.
kemppipersaus voipi olla ihan toimiva kokeilu jossain kadunmiehen kiihdytyssähäytyksessä, pitävällä alustalla, mutta muuten se on paska.
Hiekkalaatikko keskustelua niinkuin joku jossain mainitsi
mutta voisitko vääntää mulle rautalangasta miksi lukkoperällä jää helpommin kiinni, eikös työkoneissakin polkasta tasauspyörästö kiinni kun alkaa pito loppumaan.
Rullaaminen tosiaan muuttuu huonommaksi niinkuin mainitsit muttei se nyt hirveästi menoa jarruta enkä muista kyllä että olisi vedellytkään pahemmin tai sitten aika on vaan muutellut totuutta mun päässä.
"taakse huonommat renkaat" kommentilla tarkoitin että taakse laitetaan huonommat renkaat kuin eteen.
Rullaaminen tosiaan muuttuu huonommaksi niinkuin mainitsit muttei se nyt hirveästi menoa jarruta enkä muista kyllä että olisi vedellytkään pahemmin tai sitten aika on vaan muutellut totuutta mun päässä.
"taakse huonommat renkaat" kommentilla tarkoitin että taakse laitetaan huonommat renkaat kuin eteen.
monet talvet tullut ajeltua Asconalla, Mantalla ja Rekordilla hemmetin hyviä ajaa ilman perä painojakin eikä mihinkään jäänyt kiinni, kunhan ymmärtää olla painamatta kaasua liikaa kun lähtee liikkeelle. Ko. peleistä ainoastaan Reksa oli kylmä talvella itseasiassa Mantassa tuli miltei hiki, huono puoli että lasikuitu lenteli talvella... 
Ei ole ollu tallille asiaa?On 2004-07-19 12:37, McLeod wrote:
Reksalla tarkenee kyllä oikein hyvin, ainakin 2.2 koneisella. Mulla on kennoja tallilla, mittailen kun käyn siellä.
Savuttava omega ja kadett