1.8i Kadett, 1.6i:sen kopassa?
Riippuu onko sisusta ja puskurit myös GSi:stä. Jos prosentit on kunnossa ja muutoinkin terve koneeltaan ja koriltaan, niin itse maksaisin maksimissaan 900€, hyvällä rengastuksella 1000€ max. Tämä siis mun mielipide, ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että kauppaan juurikin tyttökaverin "kauppakassi"-GSi:tä.
Vähän off-topiccia mutta mistä 1.6i:stä se on tehty? Joku jälkiasennus irmscher-ruisku? Suurinosa 1.6i kadeteista on c16nz-koneella ja merkitty rekisteriin vähäpäästöisinä joten niihin ei saa laillisesti vaihdettua moottoria 1.8 gsi:stä.. Elikkä jos olet ostamassa niin kannattaa tarkistaa että on asianmukaisesti muutoskatsastettu.
<font size=-1>[ This Message was edited by: M-line on 2004-05-09 20:51 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: M-line on 2004-05-09 20:51 ]</font>
Recaron sisuta on, jarrut, yms tekniikka vaihdettu, puskuri hieman lohki, koneella ajettu 79000, positiivista.
JA JAMBOYLLE, ostasin sulta sen kadetin tonnilla poijes jos möisit sen kahdessa erässä. =).
Eli ihan selvitykseksi olen opiskelija jan autokuume on ihan V"¤" kova, pakko saada liikkuva ooppeli alle.
Mutta kun palkka tulee vasta 15.5 ja sain 500 ennakkoa, 1000€ vasta myöhemmin, joten tuottaa tuo ns. maksupuoli sen ongelman.
heh..
jees, toivottavasti se wannabe gsi olisi kunnossa..
JA JAMBOYLLE, ostasin sulta sen kadetin tonnilla poijes jos möisit sen kahdessa erässä. =).
Eli ihan selvitykseksi olen opiskelija jan autokuume on ihan V"¤" kova, pakko saada liikkuva ooppeli alle.
Mutta kun palkka tulee vasta 15.5 ja sain 500 ennakkoa, 1000€ vasta myöhemmin, joten tuottaa tuo ns. maksupuoli sen ongelman.
heh..
jees, toivottavasti se wannabe gsi olisi kunnossa..
Tarvitsen todella ooppelin..