1.8i Kadett, 1.6i:sen kopassa?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
samikarki
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samikarki »

Eli kadetti johon on vaihdettu 1.8i gsin tekniikka paljon olisitte valmiita maksamaan..??
Tarvitsen todella ooppelin..
Kuva
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Riippuu onko sisusta ja puskurit myös GSi:stä. Jos prosentit on kunnossa ja muutoinkin terve koneeltaan ja koriltaan, niin itse maksaisin maksimissaan 900€, hyvällä rengastuksella 1000€ max. Tämä siis mun mielipide, ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että kauppaan juurikin tyttökaverin "kauppakassi"-GSi:tä.

Viesti Kirjoittaja M-line »

Vähän off-topiccia mutta mistä 1.6i:stä se on tehty? Joku jälkiasennus irmscher-ruisku? Suurinosa 1.6i kadeteista on c16nz-koneella ja merkitty rekisteriin vähäpäästöisinä joten niihin ei saa laillisesti vaihdettua moottoria 1.8 gsi:stä.. Elikkä jos olet ostamassa niin kannattaa tarkistaa että on asianmukaisesti muutoskatsastettu.

<font size=-1>[ This Message was edited by: M-line on 2004-05-09 20:51 ]</font>
samikarki
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Recaron sisuta on, jarrut, yms tekniikka vaihdettu, puskuri hieman lohki, koneella ajettu 79000, positiivista.

JA JAMBOYLLE, ostasin sulta sen kadetin tonnilla poijes jos möisit sen kahdessa erässä. =).

Eli ihan selvitykseksi olen opiskelija jan autokuume on ihan V"¤" kova, pakko saada liikkuva ooppeli alle.
Mutta kun palkka tulee vasta 15.5 ja sain 500 ennakkoa, 1000€ vasta myöhemmin, joten tuottaa tuo ns. maksupuoli sen ongelman.

heh..

jees, toivottavasti se wannabe gsi olisi kunnossa..
Tarvitsen todella ooppelin..
Kuva
samikarki
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

joo tuohon oli tuo i lipsahtanut topicciin, en siis tiedä et oliko koppa ihan normi 1.6 getoutista.

sorry.
Vastaa Viestiin