etusivulasien tummennuksesta
No olen pahoillani jos harmistutin jotakuta. Totta kai minä ymmärrän että työtänsähän ne vain tekevät, eikä tarkoitus ole saada ihmisiä maalaamaan ikkunoitansa mustaksi. Ilman poliiseja mahtas olla aika hurjaa liikenteessä. Minua vaan huvitti kun (vähän mainitsemani tekniikanmaailman lukemisen jäkeen) kaverini pysäytettiin illalla ja poliisi tutki etusivulasia noin 1min ajan ettei siinä ole kalvoa. Raapi ja raapi reunaa kunnes totesi ettei siinä kalvoa ole (Ko. laseissa ei ole kalvoja eivätkä edes sävylasit, normaalit kirkkaat eikä edes likaiset).
On totta, että haen vähän erikoisempia ja kärjistettyjä näkökulmia välillä asioihin, mutta toivon että en sillä ketään harmistuta...
Ja suomessa on isompiakin "lakipylälämurheita" autonrakentajilla kuin jotkut muovinpalat etuikkunoissa... Kadettini on kulkenu ihan hyvin ilmanki niitä. Bensaa tankkiin ja radalle.
Auton rakentelu rokkaa...
Ei herneitä...
On totta, että haen vähän erikoisempia ja kärjistettyjä näkökulmia välillä asioihin, mutta toivon että en sillä ketään harmistuta...
Ja suomessa on isompiakin "lakipylälämurheita" autonrakentajilla kuin jotkut muovinpalat etuikkunoissa... Kadettini on kulkenu ihan hyvin ilmanki niitä. Bensaa tankkiin ja radalle.
Auton rakentelu rokkaa...
Ei herneitä...
"Terve" on huonosti tutkittu...
Coupessa on joka lasi 3M 35% kalvoilla onhan ne tummat ja kun vielä on tumma auto niin se korostuu. Eipä täällä paikallinen virkavalta paljon noista ole kiinnostunut, tosin katsastukseen en viitsi edes yritää niillä vaan otan suosiolla pois ennen ja laitatan uudet
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
-
JukkaH
-
c-cona 2.0i
- 'Admiral'

-
utobictune
- 'Kapitän'

Minulla on ollut yli kymmenen vuotta sitten 5% kalvot kaikissa paitsi tuulilasissa. Silloin ei vielä yleensäkään tummia laseja ollut monella. Oli meinaan aika tummat! Pimeällä kaupungissa kääntyessä piti toisten valoja vasten katsoa että meneekö joku suojatiellä. Eli eipä kannata laittaa, vaikka olihan se kiva ajella päivällä kun silloinkaan ei nähnyt ollenkaan sisälle!
Sitten kerran ne piti ottaa pois ja toisenkin, ja kolmannenkin (vaaleammat)... 
-Mikko
-Mikko
Audi S4 Biturbo