calibran madaltaminen
-
juzatheman
- 'Senator'

kw -50mm alustasarja n.500e on itellä
on vaan pirun jämäkkä. eli on hyviä ja huonoja puolia. pitää vaan oppia väistelemään monttuja tiessä.
eibach/bilstein on aika kehuttu yhdistelmä.
us partsissa tarjouksessa -60mm kw 149e
on niin halpa et voisin kyllä melkeen ostaa ittellekkin varastoon. nyt kun ajattelee tarkemmin. mulla oli ennen -60mm setti alla ja oli kyllä hyvä. jossei nyt kumminkaan mökille päässyt.
<font size=-1>[ This Message was edited by: juzatheman on 2004-03-20 15:08 ]</font>
on vaan pirun jämäkkä. eli on hyviä ja huonoja puolia. pitää vaan oppia väistelemään monttuja tiessä.
on niin halpa et voisin kyllä melkeen ostaa ittellekkin varastoon. nyt kun ajattelee tarkemmin. mulla oli ennen -60mm setti alla ja oli kyllä hyvä. jossei nyt kumminkaan mökille päässyt.
<font size=-1>[ This Message was edited by: juzatheman on 2004-03-20 15:08 ]</font>
-
juzatheman
- 'Senator'

On 2004-03-20 15:07, juzatheman wrote:
kw -50mm alustasarja n.500e on itellä
sitten tietysti tulee madalluksen kanssa vastaan taka camber kulmat joihin on lääkkeenä säätö pusla sarja.
entinen calibran omistaja.
Onko mitään tiettyjä iskreita joita kannattaisi käyttää madalluksen kanssa? Vakiot ovat aika "löysät". Itse vielä olen kahden vaiheilla joko bilsteinin sprintit tai koni sportit. Olisi vaan nuo bilsteinit hiukka halvemmat... Ovatko nuo bilsteinin sprintit säädettävät samallalailla kuin konit(jäykkyys,korkeus)? Kun olen kuullut monia eri versioita siitä että niitä ei voisi säätää ollenkaan?
Moi,
Itellä tosiaan Calibra reilusti madallettu ja noi taka camber kulmat varmasti perseellään, kun pientä kiemurtelua on havaittavissa...
Täällä mainittiin noi säädettävät puslat, mistäs niitä saa ja paljonko kustantaa??
Entä onko homma sellainen mistä itse selviää?mites toi 'säätö' sitten tapahtuu??
vai onko paras jättää jonkun liikkeen hoiviin??
Kiitti!
Make
Itellä tosiaan Calibra reilusti madallettu ja noi taka camber kulmat varmasti perseellään, kun pientä kiemurtelua on havaittavissa...
Täällä mainittiin noi säädettävät puslat, mistäs niitä saa ja paljonko kustantaa??
Entä onko homma sellainen mistä itse selviää?mites toi 'säätö' sitten tapahtuu??
vai onko paras jättää jonkun liikkeen hoiviin??
Kiitti!
Make
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
Jassoo...
Asenteleeko noita sarjoja joku putiikki??
Siis täällä länsirannikon suunnalla ( Turku-Pori)
Vaikka ohjeet oli kyllä aika selkeet, mutta en ole ennen noiden alustajuttujen kanssa pelannut niin en tiedä jaksanko alkaa räpeltämään...
Make
Asenteleeko noita sarjoja joku putiikki??
Siis täällä länsirannikon suunnalla ( Turku-Pori)
Vaikka ohjeet oli kyllä aika selkeet, mutta en ole ennen noiden alustajuttujen kanssa pelannut niin en tiedä jaksanko alkaa räpeltämään...
Make
Käyttis: Vectra C
-
juzatheman
- 'Senator'

Moi,
Niin arvelinkin, tässä puhutaan nyt siis rengasliikkeistä eikös??
Entäs jos menen paikalliselle 'euromasterille' tms. puslien kanssa ja sanon että pistäkää paikalleen ja säätäkää kulmat...
Tekeekö rengasliikkeet noi molemmat hommat kun en ite tunkin varassa jaksa tosiaan alkaa asentelemaan mitään puslia...
Vai pitääkö käyttää eka jossain autokorjaamolla ja sitten rengasliikkeeseen?
Kiitti!
Make
P.S. on se hyvä että sain ton luotettavan käyttöauton myytyä ( vm. 2000 Fiesta ) niin nyt voi sitten hassata kaikki rahat vanhan ooppelin korjaamiseen.... ;o(
<font size=-1>[ This Message was edited by: MakeTku on 2004-03-25 16:28 ]</font>
Niin arvelinkin, tässä puhutaan nyt siis rengasliikkeistä eikös??
Entäs jos menen paikalliselle 'euromasterille' tms. puslien kanssa ja sanon että pistäkää paikalleen ja säätäkää kulmat...
Tekeekö rengasliikkeet noi molemmat hommat kun en ite tunkin varassa jaksa tosiaan alkaa asentelemaan mitään puslia...
Vai pitääkö käyttää eka jossain autokorjaamolla ja sitten rengasliikkeeseen?
Kiitti!
Make
P.S. on se hyvä että sain ton luotettavan käyttöauton myytyä ( vm. 2000 Fiesta ) niin nyt voi sitten hassata kaikki rahat vanhan ooppelin korjaamiseen.... ;o(
<font size=-1>[ This Message was edited by: MakeTku on 2004-03-25 16:28 ]</font>
mulla on ollu Weitecin alustasarja viime kesästä lähtien 16V calikassa ja ihan hyvä on ollu.. muistaakseni hinta oli jotain neljänsadan een paikkeilla.. http://www.prostreet.fi
<font size=-1>[ This Message was edited by: -smu- on 2004-03-25 18:38 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: -smu- on 2004-03-25 18:38 ]</font>
-
juzatheman
- 'Senator'

kyllä meillä espoossa ainakin koko homma hoituu autokorjaamolla.
muistaakseni yks kaveri oli porista saakka,mutta tosin se calibra olikin ensin tunexilla hoidossa! aika lähellä meitä.
kaikilla tietysti ei ole nelipiste suuntaus laitteita.
rengas liikkeistä en tiedä vaihtaako puslia.
muistaakseni yks kaveri oli porista saakka,mutta tosin se calibra olikin ensin tunexilla hoidossa! aika lähellä meitä.
kaikilla tietysti ei ole nelipiste suuntaus laitteita.
rengas liikkeistä en tiedä vaihtaako puslia.
entinen calibran omistaja.
Kävin lueskelemassa infoa noista kw sport-iskareista mutta ei selvinnyt että ovatko ne jäykkyys korkeus/säädettävät kuten konin sport-iskarit? Paljonko on hintaa pelkillä kw sport-iskareilla?On 2004-03-26 08:09, ProStreet wrote:
kw sport suspension 40mm alustasarja h 499e
kw sport suspension 60mm alustasarja (tosi matala calibrassa) h 520e
<font size=-1>[ This Message was edited by: Soiled on 2004-03-26 08:58 ]</font>
Korjatkaa jos oon väärässä, mut Koni Sport iskarissa EI OLE korkeussäätöä, ainoastaan jäykkyyssäätö. Korkeussäätö tapahtuu madallusjousien avulla. Coil over systeemit on sitten erikseen, esim. KW Variante 3 ja varmaan Konilta ja Bilsteiniltä löytyy myös, mutta hinta on luokkaa 1500-2000€. Edellisessä autossa oli Koni Sportit ja uuteenkin tilasin Konin Sport Kitin, johon kuuluu myös madallusjouset.