No jos hommaan tuon -40mm alustan, niin muuttuuko camber:it paljoa? Vaikuttaako se ollenkaan ajettavuuteen jos laitan samalla camber alustansäätösarjan? Onko tuo säätösarja hintansa arvoinen? Ja autohan on omega 3000 24v.
Camber muutuu muttei niin rajusti että söisi rengasta (ainakaan mulla). 24 V omegassahan on se hyvä puoli että siinä saa säädettyä myös taka auraukset. Jokainen päättäköön tarvitseeko säätöpuslia vai ei mutta itse en ainakaan niitä aio hankkia.
mjh, löytyykö sulla kuvia siitä omegasta kun on H&R sarja paikallaan. Jos löytyy niin lähettäisitkö mailiin: vesakk@mbnet.fi , niin näkis vähän kuinka matala tulee.
joo mullois H&R -60mm jouset ja 3000 alkuperäset iskarit
ja ihan hyvin tuntuis toimivan pitäis kyll varmaan noi iskarit uusii jossain vaiheessa vähän tukevampiin..
On 2004-03-08 19:00, cc wrote:
mjh, löytyykö sulla kuvia siitä omegasta kun on H&R sarja paikallaan. Jos löytyy niin lähettäisitkö mailiin: vesakk@mbnet.fi , niin näkis vähän kuinka matala tulee.
No joo mulla ei siis ole omegaa vaan senu. Senussakaan ei ole H&R joset vaan Steinmetzin vastaavat mutta bilstein iskarit kylläkin. H&R + bilstein kokemukset on kahdesta muusta autosta joissa ko yhdistelmä oli/on.