Astra h 1.7cdti
-
vesa1986
- 'Kadett'

- Viestit: 17
- Liittynyt: 26 Touko 2024, 09:26
Astra h 1.7cdti
Meinaakohan P1120 koodi kaasuläppäkoteloa vai kaasupolinta. Menee ns limp modeen eikä vastaa kaasuun kunnolla. Astrah 1.7cdti z17dtj
-
Juho M-P
- OCF Member

- Viestit: 16151
- Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
- Paikkakunta: Kannus
Re: Astra h 1.7cdti
Mulla oli samaa vikaa satunnaisesti kostealla kelillä, vika on sulakersiassa, moottoritilassa. Kosteus sulakerasian pohjan liittimissä siis. Youtubesta löytyy irroitusohjeet, tosi nätti homma
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)