Astra h 1.7cdti

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
vesa1986
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 17
Liittynyt: 26 Touko 2024, 09:26

Astra h 1.7cdti

Viesti Kirjoittaja vesa1986 »

Meinaakohan P1120 koodi kaasuläppäkoteloa vai kaasupolinta. Menee ns limp modeen eikä vastaa kaasuun kunnolla. Astrah 1.7cdti z17dtj
Avatar
Juho M-P
OCF Member
OCF Member
Viestit: 16151
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: Astra h 1.7cdti

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Mulla oli samaa vikaa satunnaisesti kostealla kelillä, vika on sulakersiassa, moottoritilassa. Kosteus sulakerasian pohjan liittimissä siis. Youtubesta löytyy irroitusohjeet, tosi nätti homma
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)