Vähän tuossa yritin saada vanhaa o-rengasta mitattua, niin paksuus on se 3mm, mutta halkaisija näyttää olevan 15mm, vaikka en siis vieläkään tiedä mitä se on uutena ollut. Tosin tuohan tulee sen metalliputken ympärille joten vaikuttaako sitten halkaisijassa yksi milli suuntaan toiseen mitään, onkin eri asia?
Voi olla että tilaan vielä 15x3mm o-renkaat varoiksi, mutta kokeilen ensin noilla 14x3mm ja laitan käyntiin tarkkaillen liitoksia, jätän siis vesikaukalon vielä irralleen, että saan nopeemmin purettua jos ei pidäkään o-renkaat.
Olisi toki mielenkiintosta saada varma tieto tehtaan mitoista tai varaosanumero...
