Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Avatar
barbou
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 3624
Liittynyt: 05 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Savikoski City

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja barbou »

Eilen muutamakin bongaus matkan varrelta:

Viialasta Kylmäkoskelle päin matkalla sininen/turkoosi C-Rekord 4d sedan
Ylöjärven ja Viljakkalan välillä E-Kadett cabrio
Lempäälässä Realparkin nurkilla Rallye-mallinen B-Kadett coupe
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Avatar
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1673
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonmua

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Viikon aikana Kreetalla bongattu monia eri Opel malleja, pääasiassa vm 2000 eteenpäin Hania -Agia Marina alueella. Erikoismainintoina orkkiskuntoinen Corsa a sedan, 2 kpl Tigra a sekä tuning Astrat g ja h 5d hb mallit :peukku:
GSI-The Real Thing & ST wagon
Avatar
Motonetisti
OCF Member
OCF Member
Viestit: 629
Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja Motonetisti »

Tänään Pielavedellä 2-ovisen C Asconan (pahvi keulassa) jolta en meinnannut päästä karkuun :lol: Pysyi kyllä tiukasti Pielavesi-Kiuruvesi-välin 325:n perässä vaikka yritin tilanteen mukaan nopeutta välillä nostaakin sen mitä 11 vuotta vanhoilla nastarenkailla uskaltaa :roll:
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
Avatar
esu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2290
Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja esu »

Muutama tunti sitten Varkauden prisman parkkipaikalla, sininen B Senator 3.0i 👍😎 ai että, oikeita autoja liikenteessä.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
ascona_c
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9690
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Lahdenväylältä käännyin tänään Kehä 1:lle, ja samalla ohi vilahti Helsingin keskustan suuntaan siistikuntoinen shampanjanvärinen A2 Vectra, ja jumaleissön, takaluukussa teksti 1.7TD!

Traficomin mukaan vain nippa nappa reilu 300tkm ajettu, ja suomi-auto.

Pidä samassa kunnossa, kuka ikinä lienetkin. -(z)-
Avatar
Juho M-P
OCF Member
OCF Member
Viestit: 16151
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Mitä helkkaria! Vieläkö niitä on!!! Moottorihan niistä ei lopu, väkivahva Isuzu kun on.

Naapurikylällä oli sellanen, yli 800tkm ajettu
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
ascona_c
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9690
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

ascona_c kirjoitti: 15 Touko 2026, 15:51 Lahdenväylältä käännyin tänään Kehä 1:lle, ja samalla ohi vilahti Helsingin keskustan suuntaan siistikuntoinen shampanjanvärinen A2 Vectra, ja jumaleissön, takaluukussa teksti 1.7TD!

Traficomin mukaan vain nippa nappa reilu 300tkm ajettu, ja suomi-auto.

Pidä samassa kunnossa, kuka ikinä lienetkin. -(z)-

No nysse tuli myyntiin, halvalla?

https://www.nettiauto.com/opel/vectra/15799295
1,2sorsa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 15169
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

ascona_c kirjoitti: 14 Kesä 2026, 21:40
ascona_c kirjoitti: 15 Touko 2026, 15:51 Lahdenväylältä käännyin tänään Kehä 1:lle, ja samalla ohi vilahti Helsingin keskustan suuntaan siistikuntoinen shampanjanvärinen A2 Vectra, ja jumaleissön, takaluukussa teksti 1.7TD!

Traficomin mukaan vain nippa nappa reilu 300tkm ajettu, ja suomi-auto.

Pidä samassa kunnossa, kuka ikinä lienetkin. -(z)-

No nysse tuli myyntiin, halvalla?

https://www.nettiauto.com/opel/vectra/15799295
Ja heti myyty.

Noissa on yllättävän kovat diesel verot vielä.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC