Eilen muutamakin bongaus matkan varrelta:
Viialasta Kylmäkoskelle päin matkalla sininen/turkoosi C-Rekord 4d sedan
Ylöjärven ja Viljakkalan välillä E-Kadett cabrio
Lempäälässä Realparkin nurkilla Rallye-mallinen B-Kadett coupe
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
-
barbou
- OCF Yhteyshenkilö

- Viestit: 3624
- Liittynyt: 05 Marras 2004, 02:00
- Paikkakunta: Savikoski City
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
-
Arg!
- 'Diplomat'

- Viestit: 1673
- Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
- Paikkakunta: Savonmua
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Viikon aikana Kreetalla bongattu monia eri Opel malleja, pääasiassa vm 2000 eteenpäin Hania -Agia Marina alueella. Erikoismainintoina orkkiskuntoinen Corsa a sedan, 2 kpl Tigra a sekä tuning Astrat g ja h 5d hb mallit 
GSI-The Real Thing & ST wagon
-
Motonetisti
- OCF Member

- Viestit: 629
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Tänään Pielavedellä 2-ovisen C Asconan (pahvi keulassa) jolta en meinnannut päästä karkuun
Pysyi kyllä tiukasti Pielavesi-Kiuruvesi-välin 325:n perässä vaikka yritin tilanteen mukaan nopeutta välillä nostaakin sen mitä 11 vuotta vanhoilla nastarenkailla uskaltaa 
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
-
esu
- 'Diplomat'

- Viestit: 2290
- Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Muutama tunti sitten Varkauden prisman parkkipaikalla, sininen B Senator 3.0i 
ai että, oikeita autoja liikenteessä.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
-
ascona_c
- 'Diplomat'

- Viestit: 9690
- Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Lahdenväylältä käännyin tänään Kehä 1:lle, ja samalla ohi vilahti Helsingin keskustan suuntaan siistikuntoinen shampanjanvärinen A2 Vectra, ja jumaleissön, takaluukussa teksti 1.7TD!
Traficomin mukaan vain nippa nappa reilu 300tkm ajettu, ja suomi-auto.
Pidä samassa kunnossa, kuka ikinä lienetkin.
Traficomin mukaan vain nippa nappa reilu 300tkm ajettu, ja suomi-auto.
Pidä samassa kunnossa, kuka ikinä lienetkin.
-
Juho M-P
- OCF Member

- Viestit: 16151
- Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
- Paikkakunta: Kannus
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Mitä helkkaria! Vieläkö niitä on!!! Moottorihan niistä ei lopu, väkivahva Isuzu kun on.
Naapurikylällä oli sellanen, yli 800tkm ajettu
Naapurikylällä oli sellanen, yli 800tkm ajettu
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
-
ascona_c
- 'Diplomat'

- Viestit: 9690
- Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
ascona_c kirjoitti: 15 Touko 2026, 15:51 Lahdenväylältä käännyin tänään Kehä 1:lle, ja samalla ohi vilahti Helsingin keskustan suuntaan siistikuntoinen shampanjanvärinen A2 Vectra, ja jumaleissön, takaluukussa teksti 1.7TD!
Traficomin mukaan vain nippa nappa reilu 300tkm ajettu, ja suomi-auto.
Pidä samassa kunnossa, kuka ikinä lienetkin.![]()
No nysse tuli myyntiin, halvalla?
https://www.nettiauto.com/opel/vectra/15799295
-
1,2sorsa
- 'Diplomat'

- Viestit: 15168
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Ja heti myyty.ascona_c kirjoitti: 14 Kesä 2026, 21:40ascona_c kirjoitti: 15 Touko 2026, 15:51 Lahdenväylältä käännyin tänään Kehä 1:lle, ja samalla ohi vilahti Helsingin keskustan suuntaan siistikuntoinen shampanjanvärinen A2 Vectra, ja jumaleissön, takaluukussa teksti 1.7TD!
Traficomin mukaan vain nippa nappa reilu 300tkm ajettu, ja suomi-auto.
Pidä samassa kunnossa, kuka ikinä lienetkin.![]()
No nysse tuli myyntiin, halvalla?
https://www.nettiauto.com/opel/vectra/15799295
Noissa on yllättävän kovat diesel verot vielä.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC