Astra K tilaukset ja toimitusajat
Re: Astra K tilaukset ja toimitusajat
Tämä auto oli niitä tapauksia joissa oli airbagin kanssa ongelmia. Kaipa se 2 kk on jo seissyt maassa odottamassa jatkotoimia.
Tänään oli sit auton luovutus. Tuntuu menevän vähän miten sattuu nuo toimituksetZimeon kirjoitti:29.8 tilattu Sports Tourer 1.6l BiTurbo Diesel
IntelliLux LED Matrix -ajovalo
Ulkoväri: Summit White
Innovation -kampanjapaketti
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin
Talvi ja kesärenkaat
Ruosteensuojaus
Arvioitu toimitusaika 4-5kk, tarkempaa aikaa ei ole vielä ilmoitettu.
1.6 Bi Turbo Astra K MY17 
Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiin
Taitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle 
Millä tavoin se VIN ilmestyy? tuleeko se sähköpostilla?Villesa kirjoitti:Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiinTaitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle
Mulla muutama päivä ennemmin tehty kauppa ja myös huhuja tammikuun luovutuksesta. Muistelen, että erona tuohon sinun autoon on webasto ja acc, eli periaatteessa pitäisi olla noin kuukauden pidempi toimitusaika. Saa nähdä, mutta kiva olisi kuulla kun aikanaan saat pulkan alle, että miltä se tuntuuVillesa kirjoitti:Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiinTaitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle
Astra K 1.4T AT6 Innovation +++
Olin tehnyt jo aikaisemmin tilin my opeliin. Sieltä tuli automaattinen ilmoitus, jossa pyydettiin aktivoimaan OnStar. Siellä sit näky sivuilla ja appsissa VIN. Myyjäni myös laittoi meiliä perään kun olin pyytänyt rekkarin ilmoittamaan heti kun vaan tietää. Saa sitten ajoissa ajoluvat yms järkättyä kuntoonjeppisjee kirjoitti:Millä tavoin se VIN ilmestyy? tuleeko se sähköpostilla?Villesa kirjoitti:Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiinTaitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle
Joo mulle ei Kaasu tule webastoa ei älykästä kruiseria.
Innovation ST 1.4
AGR+navat
Intelilux
Defa
kesä ja talvikumekset
kahdet sisätilan matot ja tavaratilan kaukalo
Etu ja taka kuraläpät.
Summit white väri
Vetokoukku, kattoluukku, automaatti ja tuo hienompi vakkari jätin pois, muuten kait miltein joka kohta ruksittu
Noista kuraläpistä, kummoiset ne ovat?Villesa kirjoitti:Olin tehnyt jo aikaisemmin tilin my opeliin. Sieltä tuli automaattinen ilmoitus, jossa pyydettiin aktivoimaan OnStar. Siellä sit näky sivuilla ja appsissa VIN. Myyjäni myös laittoi meiliä perään kun olin pyytänyt rekkarin ilmoittamaan heti kun vaan tietää. Saa sitten ajoissa ajoluvat yms järkättyä kuntoonjeppisjee kirjoitti:Millä tavoin se VIN ilmestyy? tuleeko se sähköpostilla?Villesa kirjoitti:Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiinTaitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle
Eli ny on VIN ja rekkari, enää auto uupuu
Innovation ST 1.4
AGR+navat
Intelilux
Defa
kesä ja talvikumekset
Etu ja taka kuraläpät.
Summit white väri
Vetokoukku, kattoluukku, automaatti ja tuo hienompi vakkari jätin pois, muuten kait miltein joka kohta ruksittu
Yhtään kuvaa en niistä ole nähnyt.
Mä sain farkun pikkasen ennen juhannusta ja kuraläpät oli tilattu. No, etuläpät oli asennettu, takaläppiä ei kuulemma ollut saatu luovutukseen. Eka huollossa luvattiin asentaa takaläpät. Läpät on aika mitäänsanomattomat kovamuovipalikat nykysuuntauksen mukaan. Ei noita edes oikein huomaa, tiedä sitten onko mitään hyötyä.
-Jukkis
-Jukkis
-
SportsT_Innovation
- 'Admiral'

harleht kirjoitti:Noista kuraläpistä, kummoiset ne ovat?Villesa kirjoitti:Olin tehnyt jo aikaisemmin tilin my opeliin. Sieltä tuli automaattinen ilmoitus, jossa pyydettiin aktivoimaan OnStar. Siellä sit näky sivuilla ja appsissa VIN. Myyjäni myös laittoi meiliä perään kun olin pyytänyt rekkarin ilmoittamaan heti kun vaan tietää. Saa sitten ajoissa ajoluvat yms järkättyä kuntoonjeppisjee kirjoitti:Millä tavoin se VIN ilmestyy? tuleeko se sähköpostilla?Villesa kirjoitti:Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiinTaitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle
Eli ny on VIN ja rekkari, enää auto uupuu
Innovation ST 1.4
AGR+navat
Intelilux
Defa
kesä ja talvikumekset
Etu ja taka kuraläpät.
Summit white väri
Yhtään kuvaa en niistä ole nähnyt.
Itse sain elokuun alussa oman mustan farkku Astrani ja ajelin sillä kuukauden ennen kuin sain roiskeläpät alle (eteen ja taakse). Läpät ei ehkä näytä kummoisilta, mutta mustassa autossa hyöty on merkittävä. Etenkin takana eron huomasi selvästi. Ennen läppien asennusta takapuskuri kuraantui melko pahasti, mutta läppien asennuksen jälkeen kuraantuminen vähentyi merkittävästi.Jukkis69 kirjoitti:Mä sain farkun pikkasen ennen juhannusta ja kuraläpät oli tilattu. No, etuläpät oli asennettu, takaläppiä ei kuulemma ollut saatu luovutukseen. Eka huollossa luvattiin asentaa takaläpät. Läpät on aika mitäänsanomattomat kovamuovipalikat nykysuuntauksen mukaan. Ei noita edes oikein huomaa, tiedä sitten onko mitään hyötyä.
-Jukkis
Lisäksi omasta mielestäni läpät ovat mukavan huomaamattomat, eli ne istuu tyylikkäästi autoon. Eli itse suosittelen.
11.7.16 tilattu auto ja nyt on myyjän kanssa sovittu luovutus 4.1.17.
Webasto ja mukautuva vakkari kuulemma viivästytti auton valmistusta ja tuloa.
Webasto ja mukautuva vakkari kuulemma viivästytti auton valmistusta ja tuloa.
Juuri ennen joulua tilattu Astra K Sports Tourer 1.6 CDTi BiTurbo MT6 tulossa näillä näkymin huhtikuun lopussa. Toimitusaika reilu 4 kk ellei tule muutoksia.
Innovation-varustelu ja Talvipaketti
IntelliLux LED Matrix -ajovalot
Webasto
17" kesä- ja nastarenkain
Ei siis nahkapenkkejä, kattoluukkua, vetokoukkua, automaattivaihteistoa taikka mukautuvaa vakkaria. Suurin piirtein kaikki muu raksittu listalta.
Haikein mielin luovun 1.6T J-mallista, mutta työmatkan pituus on nyt sitä luokkaa, että pakko on vaihtaa vähän kuluttavaan dieseliin. Nykyinen kulkine on ollut hyvin varusteltu ja tosi hauska ajettava
Mitä huonompi keli, niin sitä parempi eli kaikki tuntuvat tulevan silloin aika haipakkaa perä edellä vastaan 
Innovation-varustelu ja Talvipaketti
IntelliLux LED Matrix -ajovalot
Webasto
17" kesä- ja nastarenkain
Ei siis nahkapenkkejä, kattoluukkua, vetokoukkua, automaattivaihteistoa taikka mukautuvaa vakkaria. Suurin piirtein kaikki muu raksittu listalta.
Haikein mielin luovun 1.6T J-mallista, mutta työmatkan pituus on nyt sitä luokkaa, että pakko on vaihtaa vähän kuluttavaan dieseliin. Nykyinen kulkine on ollut hyvin varusteltu ja tosi hauska ajettava
nykyinen: Opel Astra K 1.6 CDTi BiTurbo MT6 Sports Tourer Innovation -17
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
vähän off topiccina..Vsq kirjoitti: Mitä huonompi keli, niin sitä parempi eli kaikki tuntuvat tulevan silloin aika haipakkaa perä edellä vastaan
Musta tuntuu, että siihen riittää Suomessa että sataa vettä, aurinko paistaa, on pakkasta tai vähän plussaa niin ainakin suurin osa tulee perä edellä vastaan. Toki sulla ne perät tullee vastaan vauhdikkaammin
Toki sitten tuntuu että joillakin ei oo muumit laaksossa kun on meinannut jo AstraKin mennä pariin otteeseen ruttuun vaikken ikinä ite hidastele, mutta joillakin on aina enemmän kiire kuin toisilla.
OT:ksi menee, mutta ainakin Audi- ja Bemarikuskit näyttävät vähät välittävän kelistä tai fysiikan laeista. Vaikka en ole itsekään mikään teiden tukko, tietyillä merkeillä autoilevat vaan pakosta pyrkivät menemään muuta liikennevirtaa nopeammin.
onko kellään lokakuussa tilanneelta tullut vielä toimituspäivää? myyjä ilmoitti tuolloin 2-4kk. toistaiseksi ei ole kuulunut mitään.
Lokakuun 14 pv tein tilauksen ja auto saapui Suomeen ennen joulua. Tänään (9.1.2017) sain auton.
Varusteina nahat, 18" vanteet, matrix valot, innovation paketti, metalliväri ja webasto. Nopeasti tuli. Farkku kestää ilmeisesti kuukauden pidempään tulla.
On muuten hiljaisempi kuin edellinen Insignia Tourer -13. Molemmissa kitkat alla.
Varusteina nahat, 18" vanteet, matrix valot, innovation paketti, metalliväri ja webasto. Nopeasti tuli. Farkku kestää ilmeisesti kuukauden pidempään tulla.
On muuten hiljaisempi kuin edellinen Insignia Tourer -13. Molemmissa kitkat alla.
Astra Executive 5.ov 1,4 T Aut. -19 Black line OPC pack
Astra Executive Sports Tourer 1,4 T Aut. -19 Black line
Astra Executive Sports Tourer 1,4 T Aut. -19 Black line