Astra K tilaukset ja toimitusajat

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
JakeS
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: Astra K tilaukset ja toimitusajat

Viesti Kirjoittaja JakeS »

Tämä auto oli niitä tapauksia joissa oli airbagin kanssa ongelmia. Kaipa se 2 kk on jo seissyt maassa odottamassa jatkotoimia.
Zimeon
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Zimeon »

Zimeon kirjoitti:29.8 tilattu Sports Tourer 1.6l BiTurbo Diesel

IntelliLux LED Matrix -ajovalo
Ulkoväri: Summit White
Innovation -kampanjapaketti
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin
Talvi ja kesärenkaat
Ruosteensuojaus

Arvioitu toimitusaika 4-5kk, tarkempaa aikaa ei ole vielä ilmoitettu.
Tänään oli sit auton luovutus. Tuntuu menevän vähän miten sattuu nuo toimitukset :roll:
1.6 Bi Turbo Astra K MY17 -(z)-
Villesa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Villesa »

Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiin :) Taitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle :)
jeppisjee
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jeppisjee »

Villesa kirjoitti:Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiin :) Taitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle :)
Millä tavoin se VIN ilmestyy? tuleeko se sähköpostilla?
Kaasu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Kaasu »

Villesa kirjoitti:Jännitys tihenee. 23.8.2016 tilatun vankkurin VIN ilmestyi my.opeliin tänään ja känny apsiin :) Taitanee hyvin pitää paikkaansa alunperinkin ilmoitettu tammikuun puoliväli luovutukselle :)
Mulla muutama päivä ennemmin tehty kauppa ja myös huhuja tammikuun luovutuksesta. Muistelen, että erona tuohon sinun autoon on webasto ja acc, eli periaatteessa pitäisi olla noin kuukauden pidempi toimitusaika. Saa nähdä, mutta kiva olisi kuulla kun aikanaan saat pulkan alle, että miltä se tuntuu :wink:
Astra K 1.4T AT6 Innovation +++
Villesa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Villesa »

jeppisjee kirjoitti:
Olin tehnyt jo aikaisemmin tilin my opeliin. Sieltä tuli automaattinen ilmoitus, jossa pyydettiin aktivoimaan OnStar. Siellä sit näky sivuilla ja appsissa VIN. Myyjäni myös laittoi meiliä perään kun olin pyytänyt rekkarin ilmoittamaan heti kun vaan tietää. Saa sitten ajoissa ajoluvat yms järkättyä kuntoon :) Eli ny on VIN ja rekkari, enää auto uupuu :)

Joo mulle ei Kaasu tule webastoa ei älykästä kruiseria.

Innovation ST 1.4
AGR+navat
Intelilux
Defa
kesä ja talvikumekset
kahdet sisätilan matot ja tavaratilan kaukalo
Etu ja taka kuraläpät.
Summit white väri
Vetokoukku, kattoluukku, automaatti ja tuo hienompi vakkari jätin pois, muuten kait miltein joka kohta ruksittu :)
harleht
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja harleht »

Villesa kirjoitti:
jeppisjee kirjoitti:
Olin tehnyt jo aikaisemmin tilin my opeliin. Sieltä tuli automaattinen ilmoitus, jossa pyydettiin aktivoimaan OnStar. Siellä sit näky sivuilla ja appsissa VIN. Myyjäni myös laittoi meiliä perään kun olin pyytänyt rekkarin ilmoittamaan heti kun vaan tietää. Saa sitten ajoissa ajoluvat yms järkättyä kuntoon :) Eli ny on VIN ja rekkari, enää auto uupuu :)

Innovation ST 1.4
AGR+navat
Intelilux
Defa
kesä ja talvikumekset
Etu ja taka kuraläpät.
Summit white väri
Vetokoukku, kattoluukku, automaatti ja tuo hienompi vakkari jätin pois, muuten kait miltein joka kohta ruksittu :)
Noista kuraläpistä, kummoiset ne ovat?
Yhtään kuvaa en niistä ole nähnyt.
Jukkis69
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jukkis69 »

Mä sain farkun pikkasen ennen juhannusta ja kuraläpät oli tilattu. No, etuläpät oli asennettu, takaläppiä ei kuulemma ollut saatu luovutukseen. Eka huollossa luvattiin asentaa takaläpät. Läpät on aika mitäänsanomattomat kovamuovipalikat nykysuuntauksen mukaan. Ei noita edes oikein huomaa, tiedä sitten onko mitään hyötyä.

-Jukkis
SportsT_Innovation
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SportsT_Innovation »

harleht kirjoitti:
Villesa kirjoitti:
jeppisjee kirjoitti:

Innovation ST 1.4
AGR+navat
Intelilux
Defa
kesä ja talvikumekset
Etu ja taka kuraläpät.
Summit white väri
Noista kuraläpistä, kummoiset ne ovat?
Yhtään kuvaa en niistä ole nähnyt.
Jukkis69 kirjoitti:Mä sain farkun pikkasen ennen juhannusta ja kuraläpät oli tilattu. No, etuläpät oli asennettu, takaläppiä ei kuulemma ollut saatu luovutukseen. Eka huollossa luvattiin asentaa takaläpät. Läpät on aika mitäänsanomattomat kovamuovipalikat nykysuuntauksen mukaan. Ei noita edes oikein huomaa, tiedä sitten onko mitään hyötyä.

-Jukkis
Itse sain elokuun alussa oman mustan farkku Astrani ja ajelin sillä kuukauden ennen kuin sain roiskeläpät alle (eteen ja taakse). Läpät ei ehkä näytä kummoisilta, mutta mustassa autossa hyöty on merkittävä. Etenkin takana eron huomasi selvästi. Ennen läppien asennusta takapuskuri kuraantui melko pahasti, mutta läppien asennuksen jälkeen kuraantuminen vähentyi merkittävästi.

Lisäksi omasta mielestäni läpät ovat mukavan huomaamattomat, eli ne istuu tyylikkäästi autoon. Eli itse suosittelen.
Redezki
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Redezki »

11.7.16 tilattu auto ja nyt on myyjän kanssa sovittu luovutus 4.1.17.

Webasto ja mukautuva vakkari kuulemma viivästytti auton valmistusta ja tuloa.
Vsq
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vsq »

Juuri ennen joulua tilattu Astra K Sports Tourer 1.6 CDTi BiTurbo MT6 tulossa näillä näkymin huhtikuun lopussa. Toimitusaika reilu 4 kk ellei tule muutoksia.

Innovation-varustelu ja Talvipaketti
IntelliLux LED Matrix -ajovalot
Webasto
17" kesä- ja nastarenkain

Ei siis nahkapenkkejä, kattoluukkua, vetokoukkua, automaattivaihteistoa taikka mukautuvaa vakkaria. Suurin piirtein kaikki muu raksittu listalta.

Haikein mielin luovun 1.6T J-mallista, mutta työmatkan pituus on nyt sitä luokkaa, että pakko on vaihtaa vähän kuluttavaan dieseliin. Nykyinen kulkine on ollut hyvin varusteltu ja tosi hauska ajettava :-) Mitä huonompi keli, niin sitä parempi eli kaikki tuntuvat tulevan silloin aika haipakkaa perä edellä vastaan ;-)
nykyinen: Opel Astra K 1.6 CDTi BiTurbo MT6 Sports Tourer Innovation -17
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
TerOpel
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja TerOpel »

Vsq kirjoitti: Mitä huonompi keli, niin sitä parempi eli kaikki tuntuvat tulevan silloin aika haipakkaa perä edellä vastaan ;-)
vähän off topiccina..
Musta tuntuu, että siihen riittää Suomessa että sataa vettä, aurinko paistaa, on pakkasta tai vähän plussaa niin ainakin suurin osa tulee perä edellä vastaan. Toki sulla ne perät tullee vastaan vauhdikkaammin :yes:
Toki sitten tuntuu että joillakin ei oo muumit laaksossa kun on meinannut jo AstraKin mennä pariin otteeseen ruttuun vaikken ikinä ite hidastele, mutta joillakin on aina enemmän kiire kuin toisilla.
otj
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja otj »

OT:ksi menee, mutta ainakin Audi- ja Bemarikuskit näyttävät vähät välittävän kelistä tai fysiikan laeista. Vaikka en ole itsekään mikään teiden tukko, tietyillä merkeillä autoilevat vaan pakosta pyrkivät menemään muuta liikennevirtaa nopeammin.
jeppisjee
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jeppisjee »

onko kellään lokakuussa tilanneelta tullut vielä toimituspäivää? myyjä ilmoitti tuolloin 2-4kk. toistaiseksi ei ole kuulunut mitään.
hartsap
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja hartsap »

Lokakuun 14 pv tein tilauksen ja auto saapui Suomeen ennen joulua. Tänään (9.1.2017) sain auton.
Varusteina nahat, 18" vanteet, matrix valot, innovation paketti, metalliväri ja webasto. Nopeasti tuli. Farkku kestää ilmeisesti kuukauden pidempään tulla.
On muuten hiljaisempi kuin edellinen Insignia Tourer -13. Molemmissa kitkat alla.
Astra Executive 5.ov 1,4 T Aut. -19 Black line OPC pack
Astra Executive Sports Tourer 1,4 T Aut. -19 Black line
Vastaa Viestiin