Rizla^^ kirjoitti:Noni. Nyt sieltä tuli aiheeseen liittyvää keskustelua ilman että tarjotaan heti aftermarket tavaraa ja sanotaan että maksaa niin vitusti rahaa..
Justii jotain esimerkiks tämmöstä sytseemiä hain jos on hankala toteuttaa automaattisena jörjestelmämä (vaikee löytää osia) niin joku 12V kompura esim just tuo bilteman kompura se varmasti jaksaa täyttää noita iskareita. Sitte paineilmaputkee ja jotain liittimiä ja iskarit..
Jos otetaan huomioon että iskarit löytyy iteltä tai vähintäänkin halvalla lähistöltä..
Mulla on a ompun ilmaiskarit melkein noudapois hintaan tallissa. Käytetyt tosin.
Se automatic säätö on hyvä silloin kun toimii ja voi siinäkin säätää korkeutta karaa ruuvaamalla. Muttamytta kun teen seuraavan version tulee e reksan kompura kun semmoinen on, mutta jostain uudemmasta vehkeestä jossa ilmaiskarit tehtaalta ottaisin kompuran ihan varaosa huollon takia. Linja paineilma liittimillä joita saa melkeen mistä hytikka liikkeestä vain. Painemittari koelautaan jollain merkkivalolla ettei paineet karkaa. Magneettiventtili ja painetunnistin ja katkaisija . Tai auton alle kytkin tukivarteen. Pikkuisen mielenkiintoa ja avot.
En ole lämmennyt vielä ilmajousitukseen vaikka oon niitä hypistelly itellä ei minkään sortin mielenkiintoa madallukseen, mutta jos vähänkään vetää traileria noi ilmaiskarit on ihan jees.
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
putkikardaani kirjoitti:Tuun. Siellä luultavasti auto jossa stydeemi paikallaan .
Jos muistat nii nappaa mukahan nuo. Mulle tulee jossain välissä volvon takaiskarit sovitukseen että saisko pienellä työllä kiinnitettyä mutta saahab noita pamppuja olla varalla