Kun se tuntui kulkevan suoraan eikä syöny renkaita epätasaisesti ni en kokenu tarpeelliseks alkaa niitä muuttamaan mihinkään ennen ku oisin tehny loput muutokset.
Tuo on ollu ainut Omega joka mulla on kulkenu suoraan. Kaikki muut on hakenu just oikeelle vähän. Jos se hakee nyt niin ainut syy mikä mulle vois tulla mieleen on se että se vaihdettu koiranluu ei ois saman mittainen kuin ne Fk:n joten vois vääntää vähän vakaajaa.
Mä en kyllä edes usko että se katsurin vaihdattamakaan ois ollu väljä kun ei se ollu edellisessäkään leimassa eikä sillä oo ajettu sen jälkeen ku ehkä 500 km. En sit tiedä kun en oo sitä vaihdettua nähny. Kuulin vaan puhelimessa että oli tullu korjauskehoitus tjsp.
Siinä lienee talvirenkaat jo alla jos täristää. Ei ainakaan pitäis olla rikki mitään kun ei täristäny viimeeks kun oon sillä ajanu kesäpyörillä. En tiedä edes onko ne talvirenkaat tasapainossa kun en ole sillä juuri talvella ajanu ja nekin vähät tässä kaupunkialueella. Nehän on muutenki aika paskat. Voi sanoo että on talvirenkaat, ei paljon muuta
Siihen on kyllä jossain vaiheessa perä vaihtunu koska siinä on se vähän tiheempi välitys mitä alunperin. Liian pitkä vieläkin mun makuun. Se 4,22 ois tuohon käyttöön omiaan.
Laita sinne voimamoottori ni ei tarvi viritellä mitään hydraulikässäreitä. Voi ajaa kaasulla poikittain niiku takavetosilla kuuluu. Kässäriliipit on etuvetosia varten
Se laivan ruori on kyllä hirvee. Ei sovi ajoon eikä sisustaan. Itelläkin oli mokkaratti hommattuna jo.
Missä päin Suomea tää on nyt?