Ilmeisesti hintalapultaan vaan liian köykäinen vaihtoehto?
väärin...tai no onhan toi ihan hieno, mut muuten meni vikaa. takapenkille tuskin ihmistä saa mahtumaan jos edessä ei istu menninkäistä. lisäksi auto painaa niin uskomattoman paljon että 180hv:n moottorilla mennä 0-100kmh 10 sekuntia (tämä on muistin perusteella...en tarkastanut faktaa)...siitä on wrc aika kaukana.On 2004-01-26 00:45, Megaman wrote:
Vielä jatkoa tolle offtopicille,että mun mielestä toi 307 cc on kyllä hieno peli ja tosiaan taaksekin taitaa mahtua...tutulla oli joskus 206 cc.Kyllä tollanen kovakatto napista kontiin on hieno systeemi
Ilmeisesti hintalapultaan vaan liian köykäinen vaihtoehto?![]()
Siis haloo? Menee aihe kokoajan vaan enempi ohi aiheen...Avoautoa ei yleensäkään ole tarkoitettu mihinkään kaahailuun.Avoautolla yleensä cruistataan hitaasti ja vaihteistokin on yleensä mieluiten automaatti.Suuri paino selittyy sillä,koska avoauton korirakenne on toteutettu ylimääräisillä jäyksiteillä yms.On 2004-01-26 01:16, Veeksi wrote:
väärin...lisäksi auto painaa niin uskomattoman paljon että 180hv:n moottorilla mennä 0-100kmh 10 sekuntia (tämä on muistin perusteella...en tarkastanut faktaa)...siitä on wrc aika kaukana.

Edelleen menee 100% offtopic mutta..On 2004-01-26 09:49, Megaman wrote:
Kyllä mäkin mersun ottaisin,hölmöhän olisin jos en,koska pösön kalleimman ja mersun halvimman mallin väliin jää vielä uuden perusauton hinta...mutta kun ite pitäis käydä summaa maksamaan,niin valinta tietysti muuttuisNo onneksi ei ole noita ongelmia.Tuttu tyyppäs muuten aikoinaan 206cc ostoa ennen myös SLK:n ja ihmettelin kun sanoi SLK:n ajettavuuden häviävän pösölle,olin ihmeissäni.Slk ei vaan mahtunut kuulemma budjettiin.
Täytyy sanoa,että 60 tonnilla sais jo todella hienon ns."kunnon" auton.Pitäis olla aika paljon pätäkkää,että laittaisin sitten tollasen avokkaan sitten vielä lisäleluksi.
Kyllähän toi SLK:n keula näyttää siltä miljoonamersulta,erehdyttävästi
Onhan se saatavana kova katto käytännössä jokaiseen rättikattoiseen.On 2004-01-26 16:42, Veeksi wrote:
eikös aika moniin avoihin oo saatavana joku irroitettava kovakatto. kyllähän se rätti kesällä kelpaa ja talveks sit asentaa sellasen. muistaakseni esim. boksteriin oli mahdollista saada sellainen?

On pakko itsekin yhtyä tähän offtopic keskusteluun kun täällä tuntui juttua ainakin riittävän... eli porukat on miettinyt toisen auton vaihtoa ja vaihtoehtoina nimenomaan 307 cc 2.0 ja SLK 230... ja tuota 307 kävin itse tyyppäämässä ja porukat SLK:ta mulkoilemassa... joten kyllä ne ainakin joskus voi olla samalla lähtöviivalla.. mutta kyllähän tuo 2 litrainenkin on mopo, vaikka olisi se RC:n kone.. näin sanoi pösön oma myyjä herttoniemessä...kun oli sitä tehokkaampaa testannut ja sanoi että eipä siinä mitään hirveää eroa ollut perus 2 litraseen, kierroskoneita kummatkin... mutta kyllähän ainakin mun mielestä toi 307 pesee SLK:n ulkonäössä 10 nolla... SLK on jo auttamatta vanhentunut.. ja 307:n takapenkistä vielä.. isompi kuin 206 cc:ssä mutta eipä sinne aikuinen mahdu kuin poikittain, jos on kuskina yli 150 cm ihminen...On 2004-01-26 06:38, mä wrote:
Joo..onhan tää 100% offtopiccia jo..mutta sen verran vielä sanon tähän aiheeseen että ihmettelenpä hiukan jos jostain löytyy hemmo joka valitsee SLK:n sijaan Pösön..
Varmaan joku..tai moni niin voi sanoa tässä ja nyt..mutta luulenpa että kun mennään valintatilanteeseen jossa samassa tilassa, vierekkäin seisoo SLK ja Pösö 307cc ja valitsijalle sanotaan "ota noista kumpi vain.." niin kuinkahan moni siinä vaiheessa ottaisi innosta hihkuen pösön..
Kunhan vaan ihmettelin..
Audi TTR 165kw quattro