Njaa. 5kertaa käyny, kuudetta kertaa en päässy. Viikosta kuukauteen on pituus vaihdellu. Meillä on aina sattunu mukava porukka, ihan nastaa on ollu ja on sieltä saanu ihan käytännön vinkkejäki ja jopa yhen työpaikan. Ja se tärkein, eli tulityökortin, työturvakortin, tieturvakortin oon saanu ilmatteeksi. Ja saapihan siellä 9€ päivässä enemmän rahaakin, hyvässälykyssä jopa 18€.jarkkis kirjoitti:Näillä kursseilla voi pyyhkiä persettä.Killroy kirjoitti:Et oo ajatellu ekaksi esim vaikka työnhakukurssia, kun tuntuu CV.kin olevan tuntematon käsite?
Mä joskus nuorena kossina olin tollasella ku olin ekaa kertaa työkkärin listoilla, ja ei siellä kyllä käsitelty mitään työnhakuun liittyvää, suurinosa niistä kurssilaisista haisi viinalta (vanhalta ja uudemmalta) ja Ähtäristä joku siivooja kävi lässyttämäs omaa työhommaansa. Jos ei kurssille olis menny olis karenssia napsunu, mut näki kyllä siinä mitä nää työkkärin kurssit on. Niillä ei tehdä mitään muuta ku kaunistellaan työttömyyslukemia ja kehuskellaan medias kuinka työttömyys on laskenu![]()
Nyt se työttömyys muuten on noussu eli porukka ei taida käydä enää työkkärin kursseilla
Yleensä asenne noita kursseja kohtaan on kaikilla että perseestä, en mee, mutta työkkärin tätit on aina tippua tuolilta ku mä oon niihin ihan vapaaehtosesti lähössä
Kokkiki sais tollasella kurssilla esim sen CV.n tehtyä tikulle, työhakemuksen oppis tekeen ym. Kaikki tikulle talteen ja sieltä helppo sitte tulostaa tai lähetellä eteenpäin kiinnostaviin duunipaikkoihin.