Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Killroy
OCF Member 2020

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Killroy »

jarkkis kirjoitti:
Killroy kirjoitti:Et oo ajatellu ekaksi esim vaikka työnhakukurssia, kun tuntuu CV.kin olevan tuntematon käsite?
Näillä kursseilla voi pyyhkiä persettä.

Mä joskus nuorena kossina olin tollasella ku olin ekaa kertaa työkkärin listoilla, ja ei siellä kyllä käsitelty mitään työnhakuun liittyvää, suurinosa niistä kurssilaisista haisi viinalta (vanhalta ja uudemmalta) ja Ähtäristä joku siivooja kävi lässyttämäs omaa työhommaansa. Jos ei kurssille olis menny olis karenssia napsunu, mut näki kyllä siinä mitä nää työkkärin kurssit on. Niillä ei tehdä mitään muuta ku kaunistellaan työttömyyslukemia ja kehuskellaan medias kuinka työttömyys on laskenu :lol:

Nyt se työttömyys muuten on noussu eli porukka ei taida käydä enää työkkärin kursseilla :D
Njaa. 5kertaa käyny, kuudetta kertaa en päässy. Viikosta kuukauteen on pituus vaihdellu. Meillä on aina sattunu mukava porukka, ihan nastaa on ollu ja on sieltä saanu ihan käytännön vinkkejäki ja jopa yhen työpaikan. Ja se tärkein, eli tulityökortin, työturvakortin, tieturvakortin oon saanu ilmatteeksi. Ja saapihan siellä 9€ päivässä enemmän rahaakin, hyvässälykyssä jopa 18€.
Yleensä asenne noita kursseja kohtaan on kaikilla että perseestä, en mee, mutta työkkärin tätit on aina tippua tuolilta ku mä oon niihin ihan vapaaehtosesti lähössä :lol:
Kokkiki sais tollasella kurssilla esim sen CV.n tehtyä tikulle, työhakemuksen oppis tekeen ym. Kaikki tikulle talteen ja sieltä helppo sitte tulostaa tai lähetellä eteenpäin kiinnostaviin duunipaikkoihin.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

maksda kirjoitti:
temetsy kirjoitti:Jos logistiikka kiinnostaa niin pakuahan saa ajaa ilman ammattipätevyyttä mun käsityksen mukaan. Sopivaan firmaan kun menee ja hommansa hoitaa niin saattaa työnantaja maksaa ammattipätevyyskoulutuksen ja siitä sitten itse pikkuhiljaa ajaa kortit. Ja kyllähän perustutkintoonkin pääsee jos on asenne kohdallaan ja peruskoulusta jonkinnäköiset paperit :)

Kohta sieltä tulee vielä vastaus että kouluunhan en enää mee!. :lol:
Voithan sä tehdä logistiikka-alalla töitä ilman ajokorttiakin, esim. varastohommia, joita mäkin nyt teen. :D
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

kokki46 kirjoitti:Mitenhän tehdään vapaamuotoinen hakemus? Tuonne Vianorille koitan ''Kesätöihin'' mutta siis mitä.... Laitoin jo kertaalleen viestiä ja vastattiin vain että ''Laita vapaamuotoinen hakemus ja CEV tulemaan jos kiinnostaa!''

Erehdyin tämänjälkeen kysymään että mihinhän tämä pitäisi sitten jättää, niin tuohon samaan spostiosotteeseen. Selvästi en jotakin juttua tässä paskassa nyt hiffannut mutta tuota...
Google? :wink:

http://tyohakemus.org/vapaamuotoinen-tyohakemus/

http://www.henkilostotalo.fi/tyonhakija ... -cv-malli/
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

temetsy
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja temetsy »

Timonen kirjoitti:
maksda kirjoitti:
temetsy kirjoitti:Jos logistiikka kiinnostaa niin pakuahan saa ajaa ilman ammattipätevyyttä mun käsityksen mukaan. Sopivaan firmaan kun menee ja hommansa hoitaa niin saattaa työnantaja maksaa ammattipätevyyskoulutuksen ja siitä sitten itse pikkuhiljaa ajaa kortit. Ja kyllähän perustutkintoonkin pääsee jos on asenne kohdallaan ja peruskoulusta jonkinnäköiset paperit :)

Voithan sä tehdä logistiikka-alalla töitä ilman ajokorttiakin, esim. varastohommia, joita mäkin nyt teen. :D
Totta, ei tullut varastohommat mieleen ollenkaan :D Ihan hyvä liksa ja mukavaa hommaa tuokin.
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

temetsy kirjoitti:
Timonen kirjoitti:
maksda kirjoitti:

Totta, ei tullut varastohommat mieleen ollenkaan :D Ihan hyvä liksa ja mukavaa hommaa tuokin.
No en tiiä hyvästä liksasta... 3v kokemuksella kaupan alan TES palkka n. 1750€/kk brutto.

Ainakin saman verran sai nettona meijerihommista, 3-vuorotyössä.

Mut homma on mukavaa!

Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Mitähän tuommoisista 7 x 17 ET 43 perusaluista voisi myydessä pyytää? Kunto erinomainen. Ei ole tullut paljoa markkinoita seurattua niin ei ole hintatasosta juuri havaintoa.

Kuva
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

50-100€.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

No ei kai ne nyt ihan niin arvottomat ole :roll:

Tuolla hintaa myydään jotain kulahtaneita 15" vanteita.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

Tuomas kirjoitti:No ei kai ne nyt ihan niin arvottomat ole :roll:

Tuolla hintaa myydään jotain kulahtaneita 15" vanteita.

Ei se tyhmä joka pyytää....

Ehkä parisataa jos renkaat ok nii vois saaha?
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Renkaat on loppu, pintaa pari milliä.

Viime vuonna myin rytökuntoiset 17" alut satasella eikä ostaja edes tingannut, jotenkin en allekirjoita sitä että priimakuntoisten hinta olisi 50 €. Huonosti vaan on foorumilla vertailukohtaa myynnissä eikä tuolta nettivaraosastakaan hirveästi löytynyt apuja hinnoitteluun.

Mikään muu tarvehan noiden myynnille ei olisi kuin tuo 1,6-litrainen isolohko joka ei jaksa liikkua niiden kanssa, voisi vaihtaa tuumaa pienempiin :D Mikään rikastuminen ei siis ole tavoitteena, ei vaan lyö leiville myydä 17" vanteita puolella hintaa siitä mitä mahdollisesti maksaa tilalle hankitut pienemmät...
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
temetsy
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja temetsy »

Eiköhän joku voi vaihdossakin antaa pienemmät :)
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
kokki46
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kokki46 »

Timonen kirjoitti:
maksda kirjoitti:

Lähinnä ei ne varastohommat niinkään kiinnosta. Isol autol ajaminen on se juttu :peukku:
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.

Vuoden foorumilainen 2014
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Ja luulet et pääset tuolla asenteella suoraan kiertämään maailmaa täysperävaunulla?
kokki46
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kokki46 »

|vectraman| kirjoitti:Ja luulet et pääset tuolla asenteella suoraan kiertämään maailmaa täysperävaunulla?
''Tuolla asenteella'' Jaa millä asenteella? Hyvin se sinäkin olet tuolla sun asenteellas vittu ilmeisesti elämässäs pärjännyt, että pidäppä turpas vaan kiinni.
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.

Vuoden foorumilainen 2014
jerrij
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja jerrij »

melkein pitää kohta ottaa popcornit esiin :D
Vastaa Viestiin