Paras auto 18-vuotialle??

Keskustelua Opeleista
SimPp4
'Agila'

Viesti Kirjoittaja SimPp4 »

Mä oon laittanut tänne opel vectra-92 kysymyksen,mutt kun en saa vastausta tohon kysymykseen niin laitetaan uusi...
Eli olen hankkimassa ensimäistä autoani, että mikä olis hyvä saa mielellään olla aika kiva ja ärhäkkä peli. Hl.2500-4000e
"EI TARTE OLLA OOPELI"

Ja mieluiten pieni kulutus.
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

Kokeile käyttää omaa päässä olevaa kapasiteettia.On hyödyksi jo tässä vaiheessa kun autoa hankit.Kokeile edes..
SimPp4
'Agila'

No kuule mies olen kyllä käyttänyt aivoani,mutta ajattelin jos joku vois auttaa mua tässä tapauksessa. Jos olis omia kokemuksia huonoja tai hyviä jostakin mallista. JA jos on olemassa joku auto jossa ei ole niin Hvetin paljon vikoja. Ja toivottavasti lyöö sun LADA... HAHAHAHA :smile:

PS! Aika huono Vastaus!
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Niin meidän on varmaan hieman vaikea tietää
mikä sinusta on kiva???Tai jopa ärhäkkä.

Luulen että kannattaa mennä tuonne Kuva osastoille sieltä saattaa löytyä tuohonkin hintaa sinulle sopiva-veikkaan.
ganza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ganza »

...ja ehkä olis parempi ettei just kortin saanut ostaisi kovin ärhäkkää peliä alleen! Kuitenkin saa olla ennenpitkää olla kaivelemassa sitä jostain puun ympäriltä tai kallion seinästä!!

Etenkin kun on tollanen asenne että "...kyllä mä sun koslas lyön mun kakslitrasella, katoppa vain..." :mad:
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

AIVAN! Minä olen samaa mieltä ton "ärhäkän" auton ostossa, että hommaat ekaks autoks semmosen parin sadan euron räppänän, joka ei ole niin ärhäkkä, niin saatat ehkä päästä viettämään 19- vuotis päivääkin. Ja sit jos ( ja kun ) kosautat sen johkiin tolppaan/ojaan/penkkaan, niin vauriot ei tuu niin kalliiksi!
Kyllä tämä jokaisen nuorne pitäs tajuta, ihan niinkuin tuossa ylempänä kirjoiteltii..

Mutta kun nuoruus ja hulluus kulkee käsikädessä..... :smile:
Mut tälläsestä kirjoituksesta vedetään heti herneet nekkuun ja aletaan valittaa..
Tarkoitus ei ole kitistä, vaan puhua asiasta jonka itsekin sitten vanhempana tajuat!!!!!!!!!!
Inkku A tiisseli
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Puppe »

joo osta joku halpa auto vaan :grin: ettei käy niin ku mulla! mut jos tolla hintaa hyvän menopelin haluaa niin tollahan saa ihan vähänajettuja vectroja... esim.
Opel Vectra B
SimPp4
'Agila'

Toi on mun mielestä erittäin halpa menopeli.
Mun kaveri osti eilen 13 000 euron auto :smile:, Audi A4 ja toinen WV Vento TDI 9900e.

Jo ja mä on säästänyt kohta 3 vuotta nyt, mulla on noin 6000euroa nyt tilillä.
Mutta pitäis kai säästää opintoihin vähän.
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-01-19 19:17, SimPp4 wrote:
Toi on mun mielestä erittäin halpa menopeli.
Mun kaveri osti eilen 13 000 euron auto :smile:, Audi A4 ja toinen WV Vento TDI 9900e.

Jo ja mä on säästänyt kohta 3 vuotta nyt, mulla on noin 6000euroa nyt tilillä.
Mutta pitäis kai säästää opintoihin vähän.
No sittenhän kyselet täältä ihan turhaan ..olet löytänyt itsellesi tallin Ww tallista vielä kun otat Tdi niin siinä on edullisuus ja rauhallisuus mukana.Onnea "opintoihin" ja autoiluun.
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Eipä kyllä vento TDI:tä ole tehtykään, se on TD =kammiokone turbolla, 75hv eli just sopivasti, ehkä liikaakin
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Oma ensi autoni oli 1.3S Ascona C (faijan silmäterä)ja ei tullu mihinkään kiirehdittyä vaikka oliki aika ärtsy peli :grin:. Suosittelen että ostat sen auton vasta armeijan jälkeen. Vituttaa vaan sitte jos sen joutuu ennen sitä myydä. Itse ostin kans intin jälkeen vasta.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

On 2004-01-19 19:27, Jarno.v wrote:
Eipä kyllä vento TDI:tä ole tehtykään, se on TD =kammiokone turbolla, 75hv eli just sopivasti, ehkä liikaakin
Itseasiassa näin tuossa pari kuukautta sitten Vento TDI:n.Kyseessä kylläkin tuontipeli ja sama,kuin Suomessa myytävä Bora.
Muuta eroa Boraan en huomannut,kuin kapeampi takarekisterikilven kiinnityskolo...
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

No sanotaan sitten vento mk3 92-98 :wink:
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

Ostat jonkun twincami dexterin ittelles, ruapii ku riivattu sika ja ei tunnu pahalta päästellä menemään.

Säästä ne rahat vaan opiskeluun, paljon enemmän niistä sitten siellä iloa on.
Juzu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juzu »

:grin: :grin: :grin:
Vastaa Viestiin